Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи складно запустити стартап в Україні?

16.12.2016

Незважаючи на складні економічні умови, стартапів в Україні з кожним роком стає все більше. Про складнощі запуску стартапу в Україні, популярних стартапи та виживання українських стартапів за кордоном читайте в нашому експертному огляді.

За даними GrowthUP Group, в 2015 році український ринок інноваційних бізнес-проектів зріс на 20-30%. Хоча не всі стартап-проекти доходять до стадії продажу продуктів, така тенденція позитивно впливає на розвиток економіки країни, формує її позитивний інвестиційний імідж і дозволяє молодим бізнесменам реалізувати свою комерційну ідею.

І все ж запустити стартап в Україні не так просто. При чому це стосується не тільки нашої країни, але і перспектив молодих амбітних підприємців за кордоном.

Ідея повинна бути своєчасною і привабливою

Як і будь-який проект, стартап в Україні починається з того, що 2-3 людини (іноді один) генерують ідею.

Ця ідея повинна бути неодмінно своєчасною, актуальною і корисною.

Після цього стартаперів чекає копітка робота і маса труднощів.

Найбільші складнощі, мабуть, в розумінні того, навіщо ти запускаєш цей проект, для якої цільової аудиторії, як це буде приносити прибуток і як вижити на ринку. Більш того, навіть якщо тобі здається, що ти все продумав і написав бізнес-план — це ще не гарантує того, що «потрапив в яблучко. Ринок дуже швидкоплинний, і по-справжньому знайти «свій продукт» можна тільки в процесі роботи.

Вигідний стартап: попит на IT-продукти та інноваційні рішення

Зараз в Україні найпопулярніші ідеї, пов'язані з створенням різних девайсів, систем підключення до Інтернету, інтернет-іграшки, різноманітні технічні рішення для ведення електронної торгівлі, а також ідеї, які вдосконалюють роботу з серверами і сайтами. Але стартап – це не тільки IT-сфера, а й інші нові ефективні рішення в бізнесі.

На ідеї складності реалізації інноваційного бізнес-проекту не закінчуються. Оскільки, як і в будь-якому бізнесі, виникає маса питань, формулювання нових завдань, розподіл ресурсів та організація роботи команди.

Менторами можуть стати навіть бабусі в метро

Щоб інноваційний проект став успішним швидше, молодим підприємцям необхідний ментор – для мотивації і підтримання правильного бізнес-курсу. Хоча, якщо вистачає натхнення і віри, то можна обійтися і без наставника.

Якщо ментора вдало підібрати, то він зможе прискорити доведення стартапу до етапу продажу. Загалом, залучати наставника чи ні — це індивідуально. Якщо немає досвіду в продажах або у сфері, в якій реалізується стартап, то варто звернутися до консультанта. Ментор прискорює доведення стартапу до процесу продажу в рази. А також допомагає «виплисти», якщо ідея зайшла в глухий кут.

Стартовий капітал — потрібен

Будь-який стартап в Україні, якими б райдужними та інноваційними не були б ідеї не може обійтися без стартового капіталу та інвестицій.

Для того, щоб агентство запрацювало необхідно, було на старті мати 150 тисяч гривень на півроку.

Якщо немає початкового капіталу, втілити інноваційний бізнес-проект в життя неможливо – гроші потрібні для того, щоб забезпечувати повноцінну роботу команди.

Чи легко знайти інвестора в Україні?

Інвестиції для реалізації ідеї в Україні знайти можна. Щоправда, ідея повинна бути хороша і протестована – це означає, що потрібно провести дослідження аудиторії і її запитів.

Повинен бути матеріал для роботи. І розуміння того, що продукт має попит і його купують. Тоді інвестора знайти навіть дуже легко. А ось, коли є тільки ідея, нічим не підкріплена, і не протестована на потенційних покупців, то знайти інвестиції нереально.

Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали