Прийоми психологічного айкідо
14.03.2016 785 0 0
Поступаючись, ти витримуєш випробування, кажуть на Сході.
Поступайся, щоб послабити опір, вчать буддисти.
Не борись, бо ти неминуче стаєш тим, проти чого ти борешся. Занадто багато сили призводить до зворотного результату.
Вчися бути веденим, щоб вести інших. Це теж все звідти.
Айкідо - не поступка і слабкість, айкідо - це мудрість.
1. "ПАР" - дати випустити пар.
Той, хто кричить на тебе, знаходиться в стані афекту. А це означає, що свідомість його відключена. Смішно розмовляти з людиною з відключеною свідомістю. Це все одно, що говорити зі сплячим. Ти бачив, щоб хтось кричав на іншого в гарному настрої? Замри і дай йому випустити пар! Нехай перекипить! Мовчання і ясне відчуття буття - джерело будь-якої ефективної дії. Можеш не слухати, що він вивергає. Це кричить його біль. Як себе утримати? Дуже просто! Хвали подумки себе: "Який я талановитий! Я навіть з такою людиною можу бути спокійний! "Функцію холодної води виконує і просте мовчання, тобто пауза. Поки партнер шумить, ти дивись на нього уважно і вислуховуй. Нехай перекипить як чайник.
Прийом "Пар" на кшталт гасіння багаття водою з чайника. Люди чомусь вважають за краще гасити багаття чужих емоцій бензином.
2. "ПЛАТІВКА" (Заїжджена)
Ситуація. Дитина просить у тебе дозвіл піти погуляти. Ти не хотів би цього. Але він наполегливо повторює своє прохання або вимагає без роздратування і не підвищуючи голосу, як заїжджену пластинку. Наполегливо гне свою лінію. І так до нескінченності. Ти поступишся? Напевно. Так ламаються і не такі міцні нерви. Хочеться відв'язатися. У будь-якому поєдинку виграє той, у кого вистачає наполегливості, терпіння і витримки. Ось це і є прийом "Заїжджена платівка" .Не можна дратуватися. Тон спокійний. Особа доброзичлива.
Погоджуватися з усім, що говорить інша сторона, відмовляючи тобі в твоє прохання або вимозі. "Так, напевно це так, але я прошу дозволити (віддати, підписати, зробити і т.п.)"! Бути наполегливим і грати свою платівку до самого кінця, до перемоги.
3. Пірс. (КРУГОВИЙ МАРШРУТ, ВЕДУЧИ ДО УГОДИ)
При опорі клієнта його можна вести по круговому маршруту прямо до угоди з допомогою алгоритму Пірс:
П - Прибудова до заперечення клієнта ( "Так, я з вами згоден ....")
І - "І" ( "І в той же час ...") Вказати на те, що при цьому існує І щось інше. (Не варто говорити "АЛЕ" або "НАВПАКИ", краще вимовляєте "І" або "АБО").
Р - Розумні аргументи на користь того, що стоїть за наведеними вами "І" або "АБО".
З - Знову (Знову повтори свою пропозицію, яку він спочатку відкинув або в якій він засумнівався).
Застосуємо тактику Пірс на твою ситуацію:
"Ти дурень, чи що? Просто справжня помилка природи! Йолоп, який ні чорта не розуміє. Працюєш над проектом три тижні і встиг відстати на п'ять тижнів. Я цього більше не потерплю! "" Можливо ти і прав, робота над проектом занадто затягнулася. Я звичайно може бути і не геній, але опитав усіх консультантів, в тому числі і тебе і не отримав жодної пропозиції про те, що слід робити. Занадто невизначені і нереалістичні цілі при повній відсутності ресурсів. Це все одно, що навантажити на людину тонну і лаятися, що він не справляється з ношею.
4. ЗГОДА.
Ніщо так не обеззброює, як згода з обвинуваченням або претензіями. "Ти знову вчора прийшов пізно !!!" "Так ти права, я вчора затримався!" "Вештаєшся невідомо де!!!" "Вибач, я повинен був тебе попередити" Як ти думаєш, чи надовго вистачить запалу звинувачувати, якщо камінь звинувачень не підхоплюють? Ні! Енергія вичерпується дуже швидко. Так навіщо ж її підживлювати, повертаючи назад виправдання, яким все одно не вірять, або відповідні звинувачення? Згода і тільки згода на будь-які претензії! - Ось твій інструмент влади над чужою агрессіей.І знай, тобі не обов'язково відчувати себе правим і незаслужено скривдженим. Це всього лише дуже розумний спосіб гасити агресію і роздратування іншого.
5. Прийом "Самогубець" ( "Я схожий на самогубця?").
Розсерджений покупець вигукує: "Неподобство! Скрізь безсовісно обманюють! Вдома я перерахувала покупку і виявилося, що на 500 рублів мене нагріли! "Продавець:" Я схожа на самогубця? Невже ви думаєте, що я свідомо вас обманюю? Погодьтеся, що це схоже на харакірі. Як якби я сама собі розпорола живіт. Обманюючи вас, я вас втрачаю, тоді я втрачаю і можливість своєї роботи. Це ж божевілля, погодьтеся? А щодо розбіжності в сумі покупки, давайте розберемося. Або ви щось не врахували, або я дійсно помилилася. Але хіба ви не допускаєте можливість простої помилки?"
Джерело: http://golbis.com/pin/priemyi-psihologicheskogo-aykido/#.VuarPqg80_x
Коментарі до матеріалу