Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вступникам дозволили подавати паперові заяви

18.07.2017

Міністерство освіти і науки дозволило подавати заяви до вишіву паперовій формі тим вступникам, які не можуть з технічних причин створити електронні кабінети. Відповідний лист МОН було розіслано керівникам усіх вищих навчальних закладів України.

Так, з 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до  ДП «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників.

Рішення було ухвалено, насамперед, для того, щоб заяви встигли подати ті вступники, які вже зараз мають проходити творчі конкурси. Адже через запровадження нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників наразітрапляються окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з розбіжностями в реєстраційних даних.

Водночас підкреслюємо, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певнінеспівпадінняв системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63.

Також отримати он-лайн консультацію з проблемних питань можна надіславши повідомлення на адреси: ez@inforesurs.gov.uaта/або vstup_2017@mon.gov.ua.

Для оперативного оброблення та реагування на Ваші запити просимо використовувати наступну форму звернення:

ПІБ (повністю)

 

Дата народження

 

Номер та рік сертифікату

 

Номер атестату

 

Стислий опис проблеми

 

 

Контактний телефон

 

 

За інформацією ДП «Інфоресурс», наразі в системі ЄДЕБО уже створено 137 тис.748 електронних кабінетів вступників. Зареєстровано 563 тис. 463 заяви вступників про допуск до участі в конкурсі, з яких в електронній формі подано 348 тис. 819 заяв.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250143995&cat_id=244274160

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали