Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Підкорити ринок ЄС: що необхідно враховувати українським виробникам

Редакція

09.11.2016 159 0 0

Сьогодні право експорту продукції на територію Європейського Союзу мають 266 українських підприємств. З них 86 підприємств - виробників продукції для споживання людиною, 180 підприємств - виробники нехарчової продукції. Для того, щоб українська продукція користувалася попитом, насамперед необхідно, щоб наша аграрна продукція відповідала європейським стандартам безпеки і якості.

Які моменти і деталі необхідно виправити і удосконалювати, щоб українські виробники могли підкорити ринок ЄС?

Для здійснення експорту яловичини в ЄС в Україну на національному рівні повинна бути введена в дію система моніторингу захворюваннями губчастої енцефалопатією великої рогатої худоби. Робота по даному напрямку ведеться командою Мінагрополітики активно, але це дуже тривалий процес і вимагає фінансування.

Щоб реалізувати баранину в ЄС, Україна повинна збільшити обсяги її виробництва і забезпечити відповідні стандартам ЄС умови забою тварин.

Україна поки що не використовує квоти на безмитні часник, але розвиток цього напрямку буде мати успіх для малих і середніх виробників. Так, ця культура складна в обробці, але ретельне напрацювання технологій обробки в результаті забезпечить хороші досягнення в цій галузі.

По експорту грибів, треба зазначити, що ринки Європи насичені цим товаром. Тому українським грибним виробникам необхідно максимально робити ставку на якість і конкурентоспроможність цієї групи, щоб мати попит на міжнародних ринках.

Раніше неодноразово повідомлялося, що Мінагрополітики сьогодні активно працює над основними інструментами підтримки малого та середнього виробника. У планах відомства зорієнтувати сільгоспвиробника на потенційного покупця і ринки з тією або іншою продукцією, щоб їх товар користувався попитом у іноземних споживачів.

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали