Відкрито новий call-центр Міністерства юстиції
02.02.2018 2572 2 0
Сall-центр працюватиме на базі нового відкритого офісу, обладнаного за підтримки USAID, який також забезпечуватиме можливість особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом Міністерства.
Центр працює у тестовому режимі з 18 липня минулого року. За цей час його співробітники прийняли понад 21 тис. звернень, серед яких понад 18 тис. дзвінків, 1,4 тис. електронних звернень та 1,8 тис. скарг.
Отримати консультацію, залишити звернення чи скаргу можна, зателефонувавши на багатоканальний номер 0 (44) 364 23 93 або надіславши листа на електронну пошту callcentre@minjust.gov.ua.
Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/vidkri...
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 2