Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Обмін інформацією Мін'юсту і ДФС про наявність нерухомості у фізичних і юридичних осіб

12.12.2018 124 0 0

Мін’юст та Мінфін спільним наказом від 02.11.2018 р. № 3424/5/874 затвердили Регламент подання інформації, необхідної для забезпечення ведення обліку платників податків, а також обчислення та справляння податків і зборів (далі - Регламент).

Регламентом визначено порядок та процедуру подання Мін’юстом ДФС України інформації про об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх частки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, про землевласників або землекористувачів, а також про об’єкти незавершеного будівництва та зміну даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків.

Відомості про об’єкти нерухомості, у тому числі їх частки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів (далі - нерухоме майно), формуються і надаються щокварталу та містять інформацію про об’єкти нерухомого майна, внесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно протягом звітного кварталу.

Відомості про державну реєстрацію прав на земельні ділянки, права власності (постійного користування або оренди) на які зареєстровано після 01.01.2013 р., а також про об’єкти незавершеного будівництва надаються одноразово у повному обсязі, надалі подаватимуться щомісяця та міститимуть інформацію, внесену до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно протягом звітного місяця.

Аналогічно надається інформація про зміну даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків, що формуються за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Наказ набрав чинності з 21.11.2018 р.

http://officevp.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали