Чи потрібен дрес-код в компанії
Необхідність наявності дрес-коду в компаніях – досить дискусійне питання.
Є прибічники регламентування зовнішнього вигляду співробітника, для когось це не прийнятно зовсім, а хтось вважає, що все залежить від сфери діяльності компанії і функціональних завдань, які виконує працівник.
За результатами опитування 57% учасників зауважили, що у них на роботі відсутній дрес-код. Непрописані правила щодо стилю одягу і зовнішнього вигляду співробітників існують у компаніях чверті опитаних. Дрес-код зафіксований у корпоративному кодексі компаній 17% опитаних.
Серед тих, хто працює у компаніях без дрес-коду, 83% хотіли б, аби все так і залишалося. Водночас 16% респондентів відповіли, що хотіли б, аби дрес-код було впроваджено.
При цьому за дотриманням дрес-коду стежать не дуже суворо у 68% компаній, а у 20% — не стежать взагалі. Тільки 12% опитаних заявили, що за недотримання правил щодо зовнішнього вигляду співробітника чекають санкції.
Якщо говорити про санкції, то учасники опитування зазначили наступні:
- зауваження — 84%;
- штрафи — 5%;
- офіційна догана — 2%.
Про можливість звільнення за систематичне порушення правил дрес-коду сказали 2% респондентів.
Якщо говорити про те, що саме регламентується дрес-кодом, то він в основному передбачає:
- який фасон одягу мають носити співробітники;
- кольорова гама одягу;
- допустимий макіяж;
- кількість аксесуарів;
- використання парфумів.
А 33% респондентів зазначили, що в їхніх компаніях заборонені татуювання, пірсинг, дреди та інші прояви нестандартної зовнішності.
Варто відзначити, дрес-код далеко не завжди означає, що в офіс доведеться приходити виключно у діловому одязі. Це також може бути casual та smart casual.
Дані опитування показують, що судячи зі співвідношення стилю одягу співробітників, що допускається політикою компанії, і стилю, найкомфортнішого для них, більшість вибирають компанію з тим дрес-кодом, який їм є білтьш комфортним.
У деяких випадках допускається вільний дрес-код. У 38% опитаних вільним від дрес-коду днем є п'ятниця. 32% респондентів говорять, що в їхніх компаніях не дотримуватися дрес-коду дозволено співробітникам, які не взаємодіють з клієнтами і партнерами. У 18% опитаних вільний дрес-код вводиться у літній період, коли на вулиці спекотно.
Таким чином, відсутність дрес-коду — більш поширена ситуація, ніж його наявність у компанії.
https://biz.nv.ua/
Коментарі до матеріалу