Нові платіжки за електроенергію: як перевірити, чи була оплата помилковою
Через зміни постачальників електроенергії багато українців помилково заплатили за послугу старому постачальнику.
Всі кошти, які споживачі в лютому 2019 року помилково сплатили на рахунок оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі, будуть автоматично перераховані протягом місяця на рахунок компанії-постачальника універсальної послуги. Процес триватиме до кінця лютого.
Як перевірити, чи була оплата помилковою і коли повернуть гроші:
Якщо клієнт правильно оплатив спожиту електроенергію в січні 2019 р. постачальнику універсальної послуги і не має заборгованості за 2018 перед ДТЕК Київські електромережі, то:
- в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається поточна заборгованість 0 грн, історія платежів за попередні роки;
- в Особистому кабінеті постачальника універсальної послуги відображається сума оплати за спожиту електроенергію за січень 2019
Якщо клієнт помилково сплатив спожиту електроенергію в січні 2019 (станом на 01.02.2019 р.), то:
- в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається переплата (наприклад, -230 грн), історія платежів за попередні роки;
- в Особистому кабінеті на сайті постачальника універсальної послуги ці кошти (переплата) будуть відображені 1 березня 2019.
Якщо ж клієнт знову помилково оплатить спожиту електроенергію в лютому ДТЕК Київські електромережі, то ці кошти будуть автоматично перераховані постачальнику до 31 березня 2019, і з 1 квітня будуть відображатися в Особистому кабінеті споживача постачальника універсальної послуги.
https://dtek.com/ua/
Коментарі до матеріалу