Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нові платіжки за електроенергію: як перевірити, чи була оплата помилковою

19.02.2019 1630 0 0

Через зміни постачальників електроенергії багато українців помилково заплатили за послугу старому постачальнику.

Всі кошти, які споживачі в лютому 2019 року помилково сплатили на рахунок оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі, будуть автоматично перераховані протягом місяця на рахунок компанії-постачальника універсальної послуги. Процес триватиме до кінця лютого.

Як перевірити, чи була оплата помилковою і коли повернуть гроші:

Якщо клієнт правильно оплатив спожиту електроенергію в січні 2019 р. постачальнику універсальної послуги і не має заборгованості за 2018 перед ДТЕК Київські електромережі, то:

  • в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається поточна заборгованість 0 грн, історія платежів за попередні роки;
  • в Особистому кабінеті постачальника універсальної послуги відображається сума оплати за спожиту електроенергію за січень 2019

Якщо клієнт помилково сплатив спожиту електроенергію в січні 2019 (станом на 01.02.2019 р.), то:

  • в Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі відображається переплата (наприклад, -230 грн), історія платежів за попередні роки;
  • в Особистому кабінеті на сайті постачальника універсальної послуги ці кошти (переплата) будуть відображені 1 березня 2019.

Якщо ж клієнт знову помилково оплатить спожиту електроенергію в лютому ДТЕК Київські електромережі, то ці кошти будуть автоматично перераховані постачальнику до 31 березня 2019, і з 1 квітня будуть відображатися в Особистому кабінеті споживача постачальника універсальної послуги.

https://dtek.com/ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали