Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

На порталі Дія можна автоматично закрити ФОП

22.06.2023

Відтепер на порталі Дія можна закрити ФОП у кілька кліків. Послуга автоматична, тож закрити бізнес можна всього за 1 секунду без участі держреєстратора.

Сервіс актуальний для людей, які хочуть припинити підприємницьку діяльність або змінити форму власності бізнесу.

«Ми продовжуємо спрощувати комунікацію з державою, щоб усі державні послуги були простими та зручними. На порталі Дія вже доступна найшвидша реєстрація бізнесу у світі. Це революційна послуга, яка дозволяє зареєструвати бізнес всього за 2 секунди. Повністю автоматична, без участі держреєстратора. За весь час сервісом скористалися понад 334,2 тисячі українців. Відтепер доступне й автоматичне закриття ФОП. Ми усунули людський фактор із процесу, тож більше не потрібно чекати на опрацювання заяви вручну», — зазначив Віце-прем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Щоб закрити ФОП, більше не потрібно заповнювати заяву вручну, а потім чекати, коли її опрацює реєстратор. Припинення ФОП відбувається без участі людини, а дані автоматично підтягнуться з Єдиного державного реєстру (ЄДР). Це мінімізує людський фактор і унеможливить помилки в заяві.

Скористатися послугою можуть фізичні особи-підприємці, які мають РНОКПП або використовують паспортні дані замість картки платника податків. Для цього:

  • авторизуйтеся на порталі Дія
  • виберіть послугу – Автоматичне закриття ФОП
  • натисніть – Подати заяву
  • необхідна інформація підтягнеться у заяву з ЄДР. Перевірте, чи всі дані правильні
  • Підпишіть заяву електронним підписом ФОП або КЕПом фізичної особи

Після цього дані про закриття ФОП автоматично надійдуть у ЄДР та до податкової за місцем реєстрації. Статус заяви ви можете перевірити у розділі Послуги – Замовлені послуги.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
08.09.2025
Можливості ведення бізнесу в умовах воєнного стану: доєднуйтеся до опитування
Щоб повною мірою зрозуміти виклики військового стану та знайти ефективні способи підтримки, Дія.Бізнес запрошує представників українського бізнесу взяти участь в опитуванні, яке допоможе оцінити проблеми, ризики та перспективи ведення бізнесу в умовах військового стану. Особливу увагу приділено залу...
08.09.2025
Керівницю компанії судитимуть за намагання незаконно отримати понад 1,1 млн грн відшкодування ПДВ за імпортовані мандарини
Детективи Територіального управління БЕБ у Закарпатській області завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний відносно керівниці товариства, яка намагалася незаконно отримати понад 1,1 млн грн відшкодування ПДВ за імпортовані мандарини.  В ході досудового розслідування с...
08.09.2025
Зупинено роботу конвертаційного центру ексзаступника голови ДФС з обігом у 1,5 млрд грн
За процесуального керівництва Печерської окружної прокуратури міста Києва викрито та припинено діяльність конвертаційного центру, організатори та учасники якого, використовуючи фіктивні фірми, надавали підприємствам реального сектору економіки послуги з виведення у тіньовий обіг коштів, у тому числі...
Кращі матеріали