Запроваджено електронну систему обліку скарг: Мін'юст
Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проектів у сфері державної реєстрації.
«Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. Жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», - наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.
Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:
- Юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;
- Доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
- Юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.
Для кого ця система?
- Для громадян та бізнесу. Бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів.
- Для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях?
- Для адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади. Реєстрація - це основа права власності.
Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.
Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням.
Інформація щодо засідань розміщена за посиланням.
https://www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу