Мінінфраструктури готується впроваджувати стандарти CoST
03.08.2016 110 0 0
У Мінінфраструктури готуються впроваджувати стандарти CoST. CoST працює в 15 різних країнах, які мають сильні корупційні показники і куди зазвичай міжнародні фінансові організації виділяють достатньо грошей. Зокрема, це Ефіопія, Гватемала, В'єтнам, Гондурас, Ботсвана, Замбія.
Нагадаємо, що раніше в Міністерстві інфраструктури пройшла зустріч з проблем дорожнього будівництва, вільного доступу до інформації про використання публічних коштів в цій області, а також досліджень розкритою (за стандартами COST) за інформацією пілотним проектам будівництва доріг, які виконуються із залученням коштів МФО. Учасниками круглого столу виступили керівництво Державного агентства автомобільних доріг України, представники Міністерства інфраструктури України, Європейського інвестиційного банку, Світового банку та державних науково-проектних інститутів.
На зустрічі йшлося про невідповідність проектно-кошторисної документації тендерної. Станом на сьогодні проектно-кошторисна документація приймається Кабміном за п'ять-сім років до підписання контракту і старту реалізації проекту. В результаті, дороги, які були оцінені фахівцями, руйнуються далі, а ремонтні роботи і матеріали дорожчають.
Необхідно вдосконалити тендерні процедури по проектам МФО - на тендер, мають бути винесені проекти з деталізованою робочою документацією. Особливо важливо обмежити внесення змін до затвердженого проекту.
За результатами зустрічі Національний секретаріат COST в Україні надав Кабміну і Рекомендації профільним комітетам Верховної Ради, щоб проекти, які реалізуються спільно з МФО, починали працювати не пізніше, ніж через рік після затвердження проектно-кошторисної документації урядом.
Відзначимо, що ініціатива вартість України розпочала свою діяльність в 2013 році і зараз працює над такими проектами: проект «Дороги Карпатського краю»; виконання ремонтних робіт в автомобільній дорозі Н-01 Київ - Знам'янка; проект реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ - Харків - Довжанський на ділянці Лубни - Полтава.
Джерело: http://sud.ua/
Коментарі до матеріалу