Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Куди скаржитися пасажирам поїздів, - рекомендації адвоката

24.05.2017

Головна рекомендація всім пасажирам - не закривати очі на порушення своїх прав, адже наступного разу може бути гірше. Та й механізм скарг, насправді, досить простий.

Спочатку зі своєю проблемою звертайтеся до провідника вагона. Якщо він не відреагував, то кличте начальника поїзда. А якщо і той не задовольнив Ваше прохання, то вимагайте Книгу скарг і пропозицій. Цей документ суворої звітності повинні видавати на першу вимогу, а Ваша запис в ньому стане суттєвим аргументом для змін на краще.

Протягом 30 днів «Укрзалізниця» повинна надати відповідь на Вашу скаргу. Якщо цього не відбулося, то звертайтеся в прокуратуру, яка проведе відповідну перевірку.

Кращим варіантом є написання колективної скарги. Причому направляти її слід не до керівництва залізниці, а безпосередньо в суд. Для цього Вам знадобляться точні факти події, а також підписи і контакти свідків. Звичайно, потрібно вписати дані вагоновода, вказати номер поїзда і зберегти квитки на нього, а також не забути отримати підпис начальника поїзда на другому екземплярі поданої заяви про його прийнятті.

Квиток збережіть в будь-якому випадку, адже це договір між Вами і залізницею, а значить, він буде необхідний при виникненні проблем.

Пам'ятайте, що Книга скарг є і на вокзалах. Вона може знадобитися в разі помилкової висадки не на тій зупинці. Якщо це з Вами сталося, то при виході зверніться до чергового по станції і занесіть в журнал відмітку про те, що Ви були висаджені раніше або пізніше своєї зупинки. Далі вимагайте в касах, щоб дали квиток до тієї зупинки, яка Вам необхідна. Такий проїзний документ повинні видати безкоштовно, звичайно, якщо Вас не висадили з поїзда за порушення правил перевезення. Але ця дія повинна супроводжуватися спеціальним актом, бажано підписаним пасажирами.

У будь-якому випадку пам'ятайте: Ви - не тільки замовник послуг, а й платник податків, а «Укрзалізниця» - державна структура, яка повинна забезпечувати комфорт своїх пасажирів.

На завершення - основні поради:

- ознайомтеся з обов'язками провідника вагона і правилами перевезення пасажирів;

- в разі порушення Ваших прав не соромтеся звертатися до провідника, начальнику поїзда, пишіть в Книгу скарг;

- зберігайте свій проїзний квиток і залучайте інших пасажирів в якості свідків.

Джерело: http://sud.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали