Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Куди скаржитися пасажирам поїздів, - рекомендації адвоката

24.05.2017

Головна рекомендація всім пасажирам - не закривати очі на порушення своїх прав, адже наступного разу може бути гірше. Та й механізм скарг, насправді, досить простий.

Спочатку зі своєю проблемою звертайтеся до провідника вагона. Якщо він не відреагував, то кличте начальника поїзда. А якщо і той не задовольнив Ваше прохання, то вимагайте Книгу скарг і пропозицій. Цей документ суворої звітності повинні видавати на першу вимогу, а Ваша запис в ньому стане суттєвим аргументом для змін на краще.

Протягом 30 днів «Укрзалізниця» повинна надати відповідь на Вашу скаргу. Якщо цього не відбулося, то звертайтеся в прокуратуру, яка проведе відповідну перевірку.

Кращим варіантом є написання колективної скарги. Причому направляти її слід не до керівництва залізниці, а безпосередньо в суд. Для цього Вам знадобляться точні факти події, а також підписи і контакти свідків. Звичайно, потрібно вписати дані вагоновода, вказати номер поїзда і зберегти квитки на нього, а також не забути отримати підпис начальника поїзда на другому екземплярі поданої заяви про його прийнятті.

Квиток збережіть в будь-якому випадку, адже це договір між Вами і залізницею, а значить, він буде необхідний при виникненні проблем.

Пам'ятайте, що Книга скарг є і на вокзалах. Вона може знадобитися в разі помилкової висадки не на тій зупинці. Якщо це з Вами сталося, то при виході зверніться до чергового по станції і занесіть в журнал відмітку про те, що Ви були висаджені раніше або пізніше своєї зупинки. Далі вимагайте в касах, щоб дали квиток до тієї зупинки, яка Вам необхідна. Такий проїзний документ повинні видати безкоштовно, звичайно, якщо Вас не висадили з поїзда за порушення правил перевезення. Але ця дія повинна супроводжуватися спеціальним актом, бажано підписаним пасажирами.

У будь-якому випадку пам'ятайте: Ви - не тільки замовник послуг, а й платник податків, а «Укрзалізниця» - державна структура, яка повинна забезпечувати комфорт своїх пасажирів.

На завершення - основні поради:

- ознайомтеся з обов'язками провідника вагона і правилами перевезення пасажирів;

- в разі порушення Ваших прав не соромтеся звертатися до провідника, начальнику поїзда, пишіть в Книгу скарг;

- зберігайте свій проїзний квиток і залучайте інших пасажирів в якості свідків.

Джерело: http://sud.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
28.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС затвердила Реєстр великих платників податків на 2026 рік Рада продовжила строки військового стану та мобілізації Чи вносити зміни до ЄДР, якщо змінено назву населеного пункту: лист Мін’юсту Чи призведе до втрати стажу неоцифрування трудової книжки ...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
31.10.2025
«Обрій» – нова цифрова система пошуку роботи
Цифрова екосистема «Обрій» для людини – це простий онлайн-маршрут: звернення, рекомендації, супровід до роботи; для бізнесу – менше паперу, менше витрат та ефективніший найм; для держави й громад – якісні оперативні дані для рішень і таргетованих програм. Більше за темо...
31.10.2025
Нідерланди відкрили грантову програму для підтримки України
Метою грантової програми є підтримка пріоритетних проєктів, що реалізуються партнерствами за участю підприємств та організацій для полегшення тиску на український державний сектор шляхом сприяння зусиллям з відбудови України та сталому відновленню її економіки та суспільства.  Більше за темою: ...
31.10.2025
Альтернативний метод вирішення спорів з ДПС: підписано Меморандум з Радою бізнес-омбудсмена
Результатом підписання Меморандуму має стати зменшення конфліктів та зміцнення довіри між бізнесом та владою. Больше по теме: Як оскаржити відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування: таблиця-підказка Припинення дії ліцензії на зберігання пального, роздрібну торгівлю алко...
Кращі матеріали