Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Куди скаржитися пасажирам поїздів, - рекомендації адвоката

24.05.2017

Головна рекомендація всім пасажирам - не закривати очі на порушення своїх прав, адже наступного разу може бути гірше. Та й механізм скарг, насправді, досить простий.

Спочатку зі своєю проблемою звертайтеся до провідника вагона. Якщо він не відреагував, то кличте начальника поїзда. А якщо і той не задовольнив Ваше прохання, то вимагайте Книгу скарг і пропозицій. Цей документ суворої звітності повинні видавати на першу вимогу, а Ваша запис в ньому стане суттєвим аргументом для змін на краще.

Протягом 30 днів «Укрзалізниця» повинна надати відповідь на Вашу скаргу. Якщо цього не відбулося, то звертайтеся в прокуратуру, яка проведе відповідну перевірку.

Кращим варіантом є написання колективної скарги. Причому направляти її слід не до керівництва залізниці, а безпосередньо в суд. Для цього Вам знадобляться точні факти події, а також підписи і контакти свідків. Звичайно, потрібно вписати дані вагоновода, вказати номер поїзда і зберегти квитки на нього, а також не забути отримати підпис начальника поїзда на другому екземплярі поданої заяви про його прийнятті.

Квиток збережіть в будь-якому випадку, адже це договір між Вами і залізницею, а значить, він буде необхідний при виникненні проблем.

Пам'ятайте, що Книга скарг є і на вокзалах. Вона може знадобитися в разі помилкової висадки не на тій зупинці. Якщо це з Вами сталося, то при виході зверніться до чергового по станції і занесіть в журнал відмітку про те, що Ви були висаджені раніше або пізніше своєї зупинки. Далі вимагайте в касах, щоб дали квиток до тієї зупинки, яка Вам необхідна. Такий проїзний документ повинні видати безкоштовно, звичайно, якщо Вас не висадили з поїзда за порушення правил перевезення. Але ця дія повинна супроводжуватися спеціальним актом, бажано підписаним пасажирами.

У будь-якому випадку пам'ятайте: Ви - не тільки замовник послуг, а й платник податків, а «Укрзалізниця» - державна структура, яка повинна забезпечувати комфорт своїх пасажирів.

На завершення - основні поради:

- ознайомтеся з обов'язками провідника вагона і правилами перевезення пасажирів;

- в разі порушення Ваших прав не соромтеся звертатися до провідника, начальнику поїзда, пишіть в Книгу скарг;

- зберігайте свій проїзний квиток і залучайте інших пасажирів в якості свідків.

Джерело: http://sud.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали