Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Конкуренція як стимул для розвитку аудиторських компаній

26.11.2020 48 0 0

Монополія на ринку – мрія будь-якої компанії, яка намагається створити унікальний продукт чи послугу. Конкуренція змушує є інвестувати в ефективність, якість, сервіс, інновації, у певний спосіб впливаючи на прибутки від продажів. Але все-таки бізнесу корисно працювати із рівними, не створюючи штучних перешкод для конкурентів, а випереджаючи їх. Які прийоми допоможуть стати лідером ринку і втримати позиції серед конкурентів на ринку аудиторських послуг?

Користь конкуренції

Сучасний ринок не може існувати без конкуренції. Вона приймає різні форми і методи конкурентної боротьби залежно від галузей і сфер, які постійно вдосконалюються, а компанії змушені підлаштовуватися під динаміку того, що відбувається у зовнішньому середовищі. Завдання бізнесу – вчасно усвідомити зміни і пристосуватися до них. Компанії повинні надавати такі послуги, які зацікавлять потенційних клієнтів. Методи конкурентної боротьби в цьому випадку – лише наслідок зовнішніх змін, а також впливу основних тенденцій.

Конкуренція дає стимул до підвищення якості послуг, впровадження інновацій та нових підходів до ведення бізнесу, а також загартовує перед перевірками і кризами. Бізнес, готовий до рівних правил гри, менш вразливий до кризових явищ і перевірки контролюючих органів. Окрім того, конкурентний бізнес більш підготовлений до виходу на зовнішні ринки. Бізнес цілком дотримується спортивних правил у своєму сегменті. Це такі ж змагання за першість. Щоб стати чемпіоном світу і виграти олімпіаду, необхідно стати кращим у своїй категорії на національному рівні й подолати безліч етапів, які передують цьому.

Конкуренція значно покращує і розвиває бренд роботодавця. У лідерів ринку завжди є кадровий резерв. Працівники завжди віддають перевагу такій компанії у виборі роботодавця. Чесна конкуренція, а тим паче виграш у конкурентній боротьбі, дають компанії можливість увійти в історію й закарбуватися в пам’яті зацікавлених сторін.

Навіщо вивчати конкурентів

Конкуренти можуть бути прямими – це аналогічні продукти чи послуги, які схоже вирішують проблеми клієнтів, а також непрямими – вирішують однакову проблему або задачу, але різними способами.

Вивчення конкурентів можна назвати певною мірою отриманням бізнес-освіти у вузькій сфері. Це відмінний спосіб розвиватися і вчитися найкращим практичним інструментам у бізнесі. Ба більше, цей підхід можна зробити пріоритетом у своїй роботі, що, безсумнівно, дасть змогу примножити прибутки.

Компанії, які надають аналогічні послуги, часто вдаються до експериментів як внутрішньої, так і зовнішньої бізнес-діяльності. Їхня робота може стати чудовим джерелом для ідей, адаптованих для вашої компанії. Часто приклади успіху великих компаній показують, у якому напрямі слід рухатися, де відкриваються нові перспективи для розвитку бізнесу. Покрокові алгоритми, або так звані дорожні карти, дають можливість побачити або створити систему, у якій працюють конкуренти, й мінімізувати ризики для своєї компанії, враховуючи всі недоліки і прорахунки.

Вивчення конкурентів, які мають кращі результати, показує, куди буде рухатися ринок. Якщо вчасно зрозуміти основні тенденції, можна натиснути на необхідні важелі, удосконалити певні бізнес-процеси і зайняти бажану нішу поряд з лідерами.

Якщо ви проаналізували конкурентів, порівняли їх слабкі і сильні сторони з вашими, ваші послуги і загалом робота компанії має покращитися за рахунок отриманих інсайтів про методи залучення клієнтів, функціонал, стратегії завоювання ринку й інших характеристиках.

Компанія повинна бути досить швидкою, щоб виводити нові послуги на ринок і тестувати нові гіпотези, а також гнучкою, щоб мати можливість зробити черговий виток розвитку в бік більш перспективної бізнес-моделі.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали