Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як будувати відносини з клієнтами в часи коронакризи

14.04.2020

З поширенням коронавірусу світом бізнес вимагає докорінної трансформації і зміни звичних підходів до провадження діяльності й комунікації із замовниками. Як компаніям будувати відносини з клієнтами, щоб тимчасова криза стала початком нового етапу розвитку?

Клієнт – найголовніше

Під час кризи відносини з клієнтами стають найважливішими для бізнесу. Багато хто вважає, що досить просто знати інформацію про споживачів своїх послуг, щоб розуміти, чого вони хочуть, і вчасно їм це запропонувати. Але цього недостатньо, щоб зробити клієнта лояльним. А саме лояльність клієнта під час кризи визначає успіх аудиторського бізнесу.

Є п’ять елементів, які впливають на відносини компанії зі споживачами послуг: бренд, комунікації, оточення (точки контакту з клієнтом), пропозиція і культура людей, які спілкуються з клієнтом.

Перше, на що звертає увагу клієнт, – бренд і комунікації. На цьому етапі в нього формується думка про компанію, визначається доцільність прийняття рішення про те, потрібна йому співпраця з нею чи ні. Тому дуже важливо вибудовувати тісніші відносини зі споживачами послуг. По-перше, повинна бути причина, чому клієнт повинен скористатися саме вашими послугами. По-друге, потрібно забезпечити довіру і безпеку. По-третє, показати клієнту, що він є важливою частиною вашого бізнесу. Нарешті, ваші послуги повинні надавати певний статус власникові компанії-замовника, він повинен отримувати зиск від того, що користується саме вашою послугою. І останнє – клієнтові повинно бути вигідно співпрацювати з вами.

Не продавайте, покажіть підтримку своїм партнерам і клієнтам
Цінуйте існуючих клієнтів. Замість того, щоб робити зусилля щодо залучення нових клієнтів, слід зосередитися на турботі про існуючих споживачів. Наразі для кожної аудиторської компанії найважливішим питанням має стати не «Як можна отримати більше проєктів на вищу суму?», а «Як компанія може підтримати лояльних клієнтів у цей час?». Зосередження уваги виключно на прибутку в нинішній ситуації не принесе користі вашому бренду. Фактично, це може спрацювати проти нього.

Зосередьтеся на багатоканальній комунікації

Якщо ваш бізнес стикається з певними проблемами й затримками надання послуг, зумовленими карантинними обмеженнями, вкрай важливо інформувати ваших клієнтів. Повідомляючи про передбачуваний ризик, ви можете знизити рівень тривоги і не дати приводу шукати альтернативу вам.

Щоб ви могли вчасно зв’язатися зі своїми клієнтами і своєчасно відповісти на їхні запитання або скарги, використовуйте багатоканальний зв’язок для взаємодії з ними – сайт, соціальні мережі, push-повідомлення, електронну пошту, месенджери. Такий підхід забезпечить тісніший контакт вашої компанії з клієнтами.

Допомагайте

Підтримуйте соціальні проєкти, що сприяють виходу з кризи. Карантин закінчиться, а ваша компанія залишиться в пам’яті людей як та, що не полишила їх у скрутний час.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
04.08.2025
Залишок коштів за програмою часткової компенсації вартості сільгосптехніки на 30.07.2025
Більше за темою: Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки» Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Відповідно до ч. 2 ст. 37 Закону про Держбюджет на 2025 рік і розпорядженнями КМУ від 14.02.2025 № 120 «Деякі питання розподілу коштів ...
04.08.2025
Якою буде інфляція до кінця року: прогноз НБУ
НБУ прогнозує помітне зниження інфляції до кінця року та її подальший рух до цілі 5 %. За базовим сценарієм прогнозу НБУ, інфляція знизиться до однознакового рівня вже наприкінці цього року та надалі прямуватиме до цілі 5 %, якої досягне у 2027 році. Зростання економіки цього року сповільниться до 2...
04.08.2025
Що таке відкритий банкінг і що змінюється з 1 серпня
Що таке відкритий банкінг, як він працюватиме та що це дасть українцям – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.  Більше за темою: Банківська таємниця: чи мають доступ податківці? Фінмоніторинг від НБУ: як банки виявляють схеми ухилення від сплати податків? Що таке відкритий банкін...
Кращі матеріали