Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як будувати відносини з клієнтами в часи коронакризи

14.04.2020

З поширенням коронавірусу світом бізнес вимагає докорінної трансформації і зміни звичних підходів до провадження діяльності й комунікації із замовниками. Як компаніям будувати відносини з клієнтами, щоб тимчасова криза стала початком нового етапу розвитку?

Клієнт – найголовніше

Під час кризи відносини з клієнтами стають найважливішими для бізнесу. Багато хто вважає, що досить просто знати інформацію про споживачів своїх послуг, щоб розуміти, чого вони хочуть, і вчасно їм це запропонувати. Але цього недостатньо, щоб зробити клієнта лояльним. А саме лояльність клієнта під час кризи визначає успіх аудиторського бізнесу.

Є п’ять елементів, які впливають на відносини компанії зі споживачами послуг: бренд, комунікації, оточення (точки контакту з клієнтом), пропозиція і культура людей, які спілкуються з клієнтом.

Перше, на що звертає увагу клієнт, – бренд і комунікації. На цьому етапі в нього формується думка про компанію, визначається доцільність прийняття рішення про те, потрібна йому співпраця з нею чи ні. Тому дуже важливо вибудовувати тісніші відносини зі споживачами послуг. По-перше, повинна бути причина, чому клієнт повинен скористатися саме вашими послугами. По-друге, потрібно забезпечити довіру і безпеку. По-третє, показати клієнту, що він є важливою частиною вашого бізнесу. Нарешті, ваші послуги повинні надавати певний статус власникові компанії-замовника, він повинен отримувати зиск від того, що користується саме вашою послугою. І останнє – клієнтові повинно бути вигідно співпрацювати з вами.

Не продавайте, покажіть підтримку своїм партнерам і клієнтам
Цінуйте існуючих клієнтів. Замість того, щоб робити зусилля щодо залучення нових клієнтів, слід зосередитися на турботі про існуючих споживачів. Наразі для кожної аудиторської компанії найважливішим питанням має стати не «Як можна отримати більше проєктів на вищу суму?», а «Як компанія може підтримати лояльних клієнтів у цей час?». Зосередження уваги виключно на прибутку в нинішній ситуації не принесе користі вашому бренду. Фактично, це може спрацювати проти нього.

Зосередьтеся на багатоканальній комунікації

Якщо ваш бізнес стикається з певними проблемами й затримками надання послуг, зумовленими карантинними обмеженнями, вкрай важливо інформувати ваших клієнтів. Повідомляючи про передбачуваний ризик, ви можете знизити рівень тривоги і не дати приводу шукати альтернативу вам.

Щоб ви могли вчасно зв’язатися зі своїми клієнтами і своєчасно відповісти на їхні запитання або скарги, використовуйте багатоканальний зв’язок для взаємодії з ними – сайт, соціальні мережі, push-повідомлення, електронну пошту, месенджери. Такий підхід забезпечить тісніший контакт вашої компанії з клієнтами.

Допомагайте

Підтримуйте соціальні проєкти, що сприяють виходу з кризи. Карантин закінчиться, а ваша компанія залишиться в пам’яті людей як та, що не полишила їх у скрутний час.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
18.06.2025
Підприємство перевезли до іншого місця: чи збережеться грант від Державної служби зайнятості
У переліку питань, з якими нерідко до спеціалістів «гарячої лінії» Державної служби зайнятості звертаються підприємці: чи можна змінити місто реалізації бізнесу після отримання гранту та підписання договору з банком? Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати пра...
Кращі матеріали