Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як створити позитивний бренд компанії для персоналу, або Можливості внутрішнього PR

30.08.2018 841 0 0

Незважаючи на щедрі пропозиції ринку праці, вибрати гідного кандидата на посаду – завдання не з простих. Утім, ще складніше втримати цінного працівника. Мотивація – явище складне й багатогранне. До розроблення мотиваційних схем сьогодні залучають, крім керівництва компанії та менеджерів з персоналу, ще й спеціалістів з просування. Їхня мета – створити позитивний бренд компанії для персоналу. Про дивовижні можливості внутрішнього піару, які варто взяти на озброєння, – далі.

Позитивний внутрішній імідж

Досвідчені піарники переконані: успішний зовнішній піар починається з внутрішнього.

Не секрет, що співробітники компанії є носіями інформації про неї. Персонал – красномовне свідчення статусу організації на ринку. Поспілкувавшись з людьми, що працюють у фірмі, можна визначити, лідер вона чи аутсайдер у своїй сфері. Саме тому дуже важливо створити сприятливі умови для роботи і виховати в кожного співробітника повагу до компанії. Якщо говорити мовою піар-спеціалістів, треба постійно працювати над позитивним внутрішнім іміджем організації і брендом роботодавця.

Головним складником такого іміджу є створення в колективі атмосфери єдиної команди, де кожен, займаючись власною справою, пам’ятає про загальну мету, скажімо, досягнення успіху на національному і міжнародному ринках.

Працівники мають бути впевненими в майбутньому компанії. Це дає змогу створювати безконфліктне середовище на роботі, підвищувати продуктивність праці й залучати кваліфікований персонал.

Ефективне спілкування

Внутрішній піар повинен сприяти ефективному спілкуванню між керівництвом і працівниками. Персонал має право знати, що відбувається в організації, з якими труднощами вона стикається, як їх вирішує тощо. Якщо компанія хоче досягти успіху, вона має бути чесною зі своїми працівниками.

Брак інформації сприяє виникненню непотрібних чуток, які, до речі, мають здатність швидко поширюватися далеко за межі фірми. Отже, не варто нехтувати такими простими речами, як проведення зборів трудового колективу, де топ-менеджмент доповідатиме про досягнення і перспективи організації, корпоративні свята, на яких у неформальній атмосфері можна поділитися тими чи іншими проблемами із керівництвом, або видання корпоративної газети – у такий спосіб можна не лише поширювати інформацію, а й оперативно реагувати на кризи.

Трохи прагматизму

Корпоративні відносини є результатом спільної діяльності людей, об’єднаних загальними інтересами і метою.

Працювати на організацію з досить віддаленими перспективами, які, здебільшого, не мають нічого спільного з реальним життям, нікому не хочеться. Звісно, і за таких умов можна знайти персонал, однак це будуть прості виконавці, готові будь-коли змінити роботу. Успішний же бізнес розвивається лише там, де є команда однодумців.

Відомі піарники стверджують: сформувати позитивний внутрішній імідж організації можна, якщо кожен провідний працівник володітиме тією чи іншою часткою власності компанії. У наш прагматичний час цей фактор є визначальним – змінюється ставлення і до роботи, і до колег, і до керівництва.

Нормалізує внутрішній імідж запровадження в організації так званої особистісно-корпоративної форми власності. За таких умов фіксована заробітна плата працівників (власників компанії) відсутня, натомість вони отримують «свій» відсоток від загального прибутку підприємства, пропорційний трудовому внеску і обсягу володіння активами. Подібна система в чистому вигляді може існувати тільки в невеликих компаніях, великі підприємства можуть застосовувати її фрагментарно, мотивуючи у такий спосіб топ-менеджерів та найуспішніших працівників.

Підвищення кваліфікації та корпоративна культура

Поліпшити корпоративні відносини допоможе підвищення кваліфікації кожного члена колективу, що дасть змогу стимулювати бажання працівників брати на себе додаткові обов’язки і розвивати ініціативність.

Спеціалісти з економічної психології переконані, що не менш важливим фактором формування корпоративних відносин є висока психологічна культура персоналу і топ-менеджменту.

Нормалізації колективних відносин сприяє запровадження оптимальної корпоративної культури в організації. Це один із найважливіших факторів успіху. На думку більшості спеціалістів, корпоративну культуру потрібно цілеспрямовано формувати. Найпростіший спосіб – запровадження корпоративних кодексів ділової й професійної етики.

Можливість самовідданої роботи кожного члена колективу зводиться нанівець, якщо працівники не бачать особистої перспективи. Внутрішній піар разом зі службою персоналу передбачає постійну роботу в цьому напрямі. Престиж організації збільшується в рази, якщо в ній регулярно впроваджуються індивідуальні програми особистісно-професійного зростання.

Внутрішні комунікації

Якщо говорити про власне PR-інструменти, то тут слід наголосити на важливості внутрішніх комунікацій. Обмін інформацією має здійснюватися постійно і в різних формах – дошка оголошень, корпоративні радіо, газета, журнал, наради, довідники для персоналу, електронна пошта тощо.

Досвідчені піарники радять надавати вирішального значення прямим комунікаціям, тобто індивідуальному спілкуванню. Разом з політикою відкритих дверей вони є найкращим засобом для встановлення вертикальних зв’язків в ієрархічній структурі організації. Більшість працівників хочуть отримувати інформацію від своїх безпосередніх керівників. Останні повинні про це добре пам’ятати і в жодному разі не прагнути стати «носіями таємних знань». Сьогодні це іміджу не додає, а от проблем якраз навпаки. Ось такі поради можна взяти до уваги.

https://devisu.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали