Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як оформити електронний підпис?

25.06.2020

Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — те, що раніше називали ЕЦП (Електронний цифровий підпис), можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в онлайн і в офлайн. 

Щоб отримати підпис офлайн, вам потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги. Для цього заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані й номер платника податків. 

Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 

Отримати підпис в онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. 

Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг.

thedigital.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
19.06.2025
Перевірка обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
За результатами перевірок упереджено здійснення страхових виплат за необґрунтовано виданими та продовженими листками непрацездатності на загальну суму 46,7 тис. грн та відшкодовано закладами охорони здоров’я неправомірно виплачених страхових коштів на суму 59,5 тис. грн. Більше за темою: Ліка...
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
Кращі матеріали