Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як фінансова установа може дистанційно верифікувати клієнта

20.11.2020 91 0 0

Дистанційні методи верифікації клієнтів потрібні, щоб фінансову послугу можна було отримати з мінімумом часу та документів.

Нещодавно фінансові установи отримали відразу декілька різних інструментів для дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів. Це – кваліфікований електронний підпис (КЕП) клієнта, відеотрансляція, зчитування даних із ID документів, данні із Бюро кредитних історій, шерінг е-паспорту через мобільний застосунок «Дія», система BankID НБУ. 

Українці все частіше використовують електронні методи ідентифікації для дистанційного оформлення кредитної угоди. 

За дев’ять місяців 2020 року в системі BankID НБУ відбулося майже 4,2 млн. успішних ідентифікацій. 

Національний банк завжди у діалозі з ринком, готовий обговорювати та шукати спільні рішення. 

Регулятор розгляне всі отримані від фінансових компаній пропозиції для можливого впровадження нових механізмів дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів.

NationalBankOfUkraine

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали