Як фінансова установа може дистанційно верифікувати клієнта
Дистанційні методи верифікації клієнтів потрібні, щоб фінансову послугу можна було отримати з мінімумом часу та документів.
Нещодавно фінансові установи отримали відразу декілька різних інструментів для дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів. Це – кваліфікований електронний підпис (КЕП) клієнта, відеотрансляція, зчитування даних із ID документів, данні із Бюро кредитних історій, шерінг е-паспорту через мобільний застосунок «Дія», система BankID НБУ.
Українці все частіше використовують електронні методи ідентифікації для дистанційного оформлення кредитної угоди.
За дев’ять місяців 2020 року в системі BankID НБУ відбулося майже 4,2 млн. успішних ідентифікацій.
Національний банк завжди у діалозі з ринком, готовий обговорювати та шукати спільні рішення.
Регулятор розгляне всі отримані від фінансових компаній пропозиції для можливого впровадження нових механізмів дистанційної ідентифікації та верифікації клієнтів.
NationalBankOfUkraine
Коментарі до матеріалу