Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інвентаризація товарів в 1С

09.02.2017

Відповідно до законодавства України всім організаціям потрібно здійснювати інвентаризацію, де порівнюють наявність, стан активів, його документальне свідчення і дані в 1С. Проводити інвентаризацію слід перед тим як складати річний звіт. Але, на жаль, дані не завжди збігаються з дійсністю. Тому в сьогоднішній статті ми розглянемо, як грамотно проводиться в 1С інвентаризація товарів на складі.

Проведемо інвентаризацію товарів на складі з допомогою програми 1С: Управління торгівлею для України.

Як зробити інвентаризацію в 1С

Спочатку оформимо інвентаризацію за допомогою док-та "Наказ на інвентаризацію". Слідом за цим пропишемо складу комісії і склад, який будемо описувати.

Для того, щоб порівняти дані обліку і фактичні дані необхідно оформити док-т "Перерахунок товарів", який виник на основі док-та "Наказ на інвентаризацію".

Таблична частина док-ту заповнюється в автоматичному режимі у відповідності з обраним відбором номенклатури.

Оприбуткування товарів по інвентаризації

Ймовірно, після інвентаризації будуть виявлені надлишки товару, недолік і пересортиця. Для того, щоб оприбуткувати виявлені надлишки використовуємо док-т "Оприбуткування надлишків товару" і вкажемо "Наказ на проведення інвентаризації товарів". Потім натиснемо кнопку "Провести" і звіримо проводку.

Як списати недостачу при інвентаризації в 1С

Якщо є відмінність між кол-вом товару на складі і кол-вом обліку, то потрібно списати надлишки за допомогою док-та "Списання нестач товарів". Програма в автоматичному режимі формує списання по позиціях, де була недостача. Після натиснемо на кнопку "Провести" і звіримо проводку.

Пересорт товару при інвентаризації в 1С

Якщо в базі виявлена пересортиця товару, коли за фактом одна продукція, а в 1С інша, то це виникає з-за невірного обліку товару.

Якщо Ви регулярно зустрічаєтеся з труднощами в роботі з програмою, тобто можливість звести помилку до мінімуму за допомогою комплексного інформаційно-технологічного супроводу 1С ІТС. Супровід дозволить Вам отримувати експертні консультації по роботі в програмі від аналітиків 1С, оперативно отримувати поновлення програмних продуктів та користуватися додатковими сервісами: 1С:ЗВІТ, 1С:ЛІНК, 1С:ЛЕКТОРІЙ та іншими, які полегшать Вашу роботу.

Далі скористаємося док-том "Пересортиця товарів" на підставі "Наказу на інвентаризацію".

При натисканні клавіші "Зарахувати за пересортицею" показується кількість номенклатури для заліку. Закладка "Пересортиця" в автоматичному режимі заповнює всі позиції.

На вкладці "Документи" проводиться потрібна операція.

За допомогою звіту "Відомість по товарах організації" можемо перевірити залишок і рух товарів на складі.

З цього випливає, що згодом проведення такої конфігурації, товари на складі, які не були в програмі, стануть на облік. Тепер Ви з легкістю зможете управляти товарними залишками та досягти аналог у звітних документах.

Источник: https://aktiv.ua/materials/articles/i...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
01.08.2025
Уже скасовано 795 рішень МСЕК щодо посадовців
МОЗ разом із правоохоронними органами системно перевіряє рішення, за якими медико-соціальні експертні комісії встановлювали інвалідність посадовим особам. Лише за останній місяць кількість розглянутих справ значно зросла: станом на 25 липня 2025 року Центром оцінювання функціонального стану людини в...
01.08.2025
Економічних правопорушень поменшає: ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією
ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією. Це те, що дозволить більш оперативно та якісно виявляти економічні правопорушення. ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією. Це те, що дозволить більш оперативно та якісно виявляти економічні правоп...
31.07.2025
В Дія.Бізнес з’явилася можливість обирати сучасні ІТ-продукти для бізнесу
Дія.Бізнес запускає новий сервіс – Маркетплейс цифрових рішень. Маркетплейс стане єдиною платформою, яка поєднає компанії-постачальників ІТ-рішень та підприємців, що шукають перевірені сервіси для розвитку бізнесу. На платформі користувачі зможуть знайти інструменти для автоматизації, фінансів...
Кращі матеріали