Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інвентаризація товарів в 1С

09.02.2017

Відповідно до законодавства України всім організаціям потрібно здійснювати інвентаризацію, де порівнюють наявність, стан активів, його документальне свідчення і дані в 1С. Проводити інвентаризацію слід перед тим як складати річний звіт. Але, на жаль, дані не завжди збігаються з дійсністю. Тому в сьогоднішній статті ми розглянемо, як грамотно проводиться в 1С інвентаризація товарів на складі.

Проведемо інвентаризацію товарів на складі з допомогою програми 1С: Управління торгівлею для України.

Як зробити інвентаризацію в 1С

Спочатку оформимо інвентаризацію за допомогою док-та "Наказ на інвентаризацію". Слідом за цим пропишемо складу комісії і склад, який будемо описувати.

Для того, щоб порівняти дані обліку і фактичні дані необхідно оформити док-т "Перерахунок товарів", який виник на основі док-та "Наказ на інвентаризацію".

Таблична частина док-ту заповнюється в автоматичному режимі у відповідності з обраним відбором номенклатури.

Оприбуткування товарів по інвентаризації

Ймовірно, після інвентаризації будуть виявлені надлишки товару, недолік і пересортиця. Для того, щоб оприбуткувати виявлені надлишки використовуємо док-т "Оприбуткування надлишків товару" і вкажемо "Наказ на проведення інвентаризації товарів". Потім натиснемо кнопку "Провести" і звіримо проводку.

Як списати недостачу при інвентаризації в 1С

Якщо є відмінність між кол-вом товару на складі і кол-вом обліку, то потрібно списати надлишки за допомогою док-та "Списання нестач товарів". Програма в автоматичному режимі формує списання по позиціях, де була недостача. Після натиснемо на кнопку "Провести" і звіримо проводку.

Пересорт товару при інвентаризації в 1С

Якщо в базі виявлена пересортиця товару, коли за фактом одна продукція, а в 1С інша, то це виникає з-за невірного обліку товару.

Якщо Ви регулярно зустрічаєтеся з труднощами в роботі з програмою, тобто можливість звести помилку до мінімуму за допомогою комплексного інформаційно-технологічного супроводу 1С ІТС. Супровід дозволить Вам отримувати експертні консультації по роботі в програмі від аналітиків 1С, оперативно отримувати поновлення програмних продуктів та користуватися додатковими сервісами: 1С:ЗВІТ, 1С:ЛІНК, 1С:ЛЕКТОРІЙ та іншими, які полегшать Вашу роботу.

Далі скористаємося док-том "Пересортиця товарів" на підставі "Наказу на інвентаризацію".

При натисканні клавіші "Зарахувати за пересортицею" показується кількість номенклатури для заліку. Закладка "Пересортиця" в автоматичному режимі заповнює всі позиції.

На вкладці "Документи" проводиться потрібна операція.

За допомогою звіту "Відомість по товарах організації" можемо перевірити залишок і рух товарів на складі.

З цього випливає, що згодом проведення такої конфігурації, товари на складі, які не були в програмі, стануть на облік. Тепер Ви з легкістю зможете управляти товарними залишками та досягти аналог у звітних документах.

Источник: https://aktiv.ua/materials/articles/i...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали
Центр сповіщень