Фонд соціального страхування України спільно з Пенсійним фондом України виконали всі необхідні дії щодо запуску Електронного реєстру листків непрацездатності.
Зокрема:
Реєстр складається із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я та ін.
Лікарняний листок реєструється на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично.
Роботодавець через електронний кабінет може отримати інформацію про тимчасову втрату працездатності своїх працівників. На підставі зазначених даних страхувальником (роботодавцем) до Фонду соціального страхування України подається заява-розрахунок, за якою ФССУ здійснює виплати матеріального забезпечення (оплата за лікарняними, допомоги по вагітності та пологах).
Міжвідомча робоча група за участі, зокрема, представників Міністерства соціальної політики України, ФССУ, Пенсійного фонду спільно напрацювала проект Порядку видачі та продовження електронних листків непрацездатності. Система готова до дослідної експлуатації. Очікується наказ Міністерства охорони здоров’я України.
www.fssu.gov.ua