Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Два головні способи отримання електронного підпису: Мінцифри

10.09.2020

Міністерство цифрової трансформації України опубліковано алгоритм отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Так, щоб отримати КЕП офлайн потрібно особисто звернутись до одного з надавачів електронних довірчих послуг, заповнити реєстраційну форму та вказати паспортні дані й номер платника податків.

Інший спосіб, рекомендований Мінцифра, здійснюють онлайн: цю послугу можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів Приватбанка.

А ще можна отримати КЕП у ДП «Дія»: ви маєте можливість придбати сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг, розташованих в різних містах України.

Своєю чергою, накласти та перевірити електронний підпис можна на таких сервісах:

  • портал «Дія»;
  • сайт Центрального засвідчувального органу;
  • сайт надавача електронних довірчих послуг «Дія»;
  • сайт Інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Також Мінцифри анонсувало можливість в найближчому майбутньому підписувати документи за допомогою «Смарт-Дії», короткострокового кваліфікований електронного підпису в застосунку «Дія».

mintsyfra

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
18.06.2025
В Україні створять Виплатну агенцію для підтримки агросектору за стандартами ЄС
Виплатна агенція – державна інституція, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європейського Союзу. В Україні розпочато створення Виплатної агенції – державної інституції, яка адмініструватиме фінансову підтримку аграріїв відповідно до стандартів Європ...
18.06.2025
Декларація справедливого та розсудливого адміністрування: що це та яка користь для бізнесу
Міністерство юстиції підтримало Декларацію справедливого та розсудливого адміністрування для кращих відносин із бізнесом. Віцепрем’єрка з євроінтеграції – Міністерка юстиції України Ольга Стефанішина провела робочу зустріч з Бізнес-омбудсменом України Романом Ващуком для обговорення Декл...
18.06.2025
Підприємство перевезли до іншого місця: чи збережеться грант від Державної служби зайнятості
У переліку питань, з якими нерідко до спеціалістів «гарячої лінії» Державної служби зайнятості звертаються підприємці: чи можна змінити місто реалізації бізнесу після отримання гранту та підписання договору з банком? Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати пра...
Кращі матеріали