Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця

Аналітика
04.06.2025

АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування провели вперше з початку повномасштабного вторгнення, і воно дало чесну й об’єктивну оцінку нинішнього стану.

«Наразі маємо стартову точку оцінки якості послуг, які надає Укрзалізниця вантажному бізнесові. Фіксуємо та починаємо від неї рухатися до змін, пліч-о-пліч з бізнесом. Для посилення об’єктивності таких досліджень, у подальшому, залучаємо до проведення опитування команду підтримки відновлення та реформ (RST) Мінрозвитку», – зазначив заступник Міністра розвитку громад та територій України Олексій Балеста.

Показники свідчать про необхідність змін: індекс лояльності клієнтів (NPS) склав – 27 %, індекс складності взаємодії при замовленні послуг (CES) – 6,01 із 10 можливих. У дослідженні взяли участь понад 220 представників вантажного бізнесу. Учасників поділили на 10 основних груп залежно від типу вантажів (зокрема руда, вугілля, зернові, будівельні матеріали, хімічні та мінеральні добрива) та обсягів перевезень – від менше ніж 10 тисяч тонн на місяць до понад 1 мільйона тонн.

«Нам вдалося змінити стереотипи щодо Укрзалізниці в пасажирському сегменті та зробити її «лавмаркою». Потребує трансформації і підхід до клієнтів вантажного напрямку. Йдуть у минуле часи, коли за вантажі залізниці не потрібно було боротися. Наразі від того, наскільки оперативно вирішуються проблеми вантажовідправників, як ефективно працюють канали цифрової взаємодії, наскільки передбачуваними є терміни доставки, залежить: оберуть залізницю чи поїдуть автотранспортом, або ж оберуть вагони УЗ чи приватного власника. А все це – вкрай необхідні компанії доходи, те, що забезпечує заробітні плати залізничникам. Відтак, беремось регулярно та відкрито вимірювати оцінку клієнтами нашої взаємодії, визначати «точки болю» і, найголовніше, запускати корегуючі дії, а потім – вимірювати, наскільки успішно вони вирішують проблематику», – розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

5 основних факторів, що найбільше впливають на якість послуг, за оцінками клієнтів:

  • дотримання термінів доставки вантажів – 12 %;
  • зручність оформлення документів – 11 %;
  • доступність інформації про дислокацію вагонів – 10 %;
  • ефективне вирішення проблемних ситуацій – 10 %;
  • збереженість вантажів і вагонів – 8 %.

Також учасники опитування надали низку важливих коментарів та пропозицій щодо вдосконалення процесу перевезення вантажів, серед яких підвищення клієнтоорієнтованості, покращення комунікації з ринком, дотримання термінів доставки вантажу тощо.

На основі результатів Укрзалізниця вже впроваджує першочергові зміни:

  • пришвидшується інформування про затримки вагонів, вантажів;
  • впроваджується функція інформування відправника про строк прибуття вантажу;
  • впроваджується єдине вікно для вирішення проблем клієнтів.

Також компанія планує провести Workshop з IT-фахівцями щодо покращення існуючих та розробки нових зручних онлайн сервісів для вантажного бізнесу.

Мінрозвитку

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
25.06.2025
Як у ДАР оновити статус активного виробника
З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запущено новий функціонал. Мінагрополітики продовжує розширювати для аграріїв доступ до електронних послуг. З метою цифрової зручності, відкритості та надійності в роботі в Державному аграрному реєстрі запу...
24.06.2025
У ДАР запроваджено новий функціонал
Мінагрополітики запровадив новий функціонал в ДАР. Оновлення спрямовані на покращення функціоналу для користувачів та підвищення ефективності адміністрування у сфері сільського господарства. Міністерство аграрної політики та продовольства запровадило новий функціонал в інформаційно-комунікаційн...
23.06.2025
Перевірки ДПС в аптеках: які порушення найчастіше виявляють
Найпоширеніші порушення: проведення розрахункових операцій без застосування РРО/ПРРО та без видачі фіскального чеку; порушення порядку обліку товарних запасів; використання праці неоформлених працівників. З початку 2025 року ДПС провела 910 перевірок у сфері охорони здоров’я, включаючи аптеки ...
Кращі матеріали