Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця

Аналітика
04.06.2025

АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування провели вперше з початку повномасштабного вторгнення, і воно дало чесну й об’єктивну оцінку нинішнього стану.

«Наразі маємо стартову точку оцінки якості послуг, які надає Укрзалізниця вантажному бізнесові. Фіксуємо та починаємо від неї рухатися до змін, пліч-о-пліч з бізнесом. Для посилення об’єктивності таких досліджень, у подальшому, залучаємо до проведення опитування команду підтримки відновлення та реформ (RST) Мінрозвитку», – зазначив заступник Міністра розвитку громад та територій України Олексій Балеста.

Показники свідчать про необхідність змін: індекс лояльності клієнтів (NPS) склав – 27 %, індекс складності взаємодії при замовленні послуг (CES) – 6,01 із 10 можливих. У дослідженні взяли участь понад 220 представників вантажного бізнесу. Учасників поділили на 10 основних груп залежно від типу вантажів (зокрема руда, вугілля, зернові, будівельні матеріали, хімічні та мінеральні добрива) та обсягів перевезень – від менше ніж 10 тисяч тонн на місяць до понад 1 мільйона тонн.

«Нам вдалося змінити стереотипи щодо Укрзалізниці в пасажирському сегменті та зробити її «лавмаркою». Потребує трансформації і підхід до клієнтів вантажного напрямку. Йдуть у минуле часи, коли за вантажі залізниці не потрібно було боротися. Наразі від того, наскільки оперативно вирішуються проблеми вантажовідправників, як ефективно працюють канали цифрової взаємодії, наскільки передбачуваними є терміни доставки, залежить: оберуть залізницю чи поїдуть автотранспортом, або ж оберуть вагони УЗ чи приватного власника. А все це – вкрай необхідні компанії доходи, те, що забезпечує заробітні плати залізничникам. Відтак, беремось регулярно та відкрито вимірювати оцінку клієнтами нашої взаємодії, визначати «точки болю» і, найголовніше, запускати корегуючі дії, а потім – вимірювати, наскільки успішно вони вирішують проблематику», – розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

5 основних факторів, що найбільше впливають на якість послуг, за оцінками клієнтів:

  • дотримання термінів доставки вантажів – 12 %;
  • зручність оформлення документів – 11 %;
  • доступність інформації про дислокацію вагонів – 10 %;
  • ефективне вирішення проблемних ситуацій – 10 %;
  • збереженість вантажів і вагонів – 8 %.

Також учасники опитування надали низку важливих коментарів та пропозицій щодо вдосконалення процесу перевезення вантажів, серед яких підвищення клієнтоорієнтованості, покращення комунікації з ринком, дотримання термінів доставки вантажу тощо.

На основі результатів Укрзалізниця вже впроваджує першочергові зміни:

  • пришвидшується інформування про затримки вагонів, вантажів;
  • впроваджується функція інформування відправника про строк прибуття вантажу;
  • впроваджується єдине вікно для вирішення проблем клієнтів.

Також компанія планує провести Workshop з IT-фахівцями щодо покращення існуючих та розробки нових зручних онлайн сервісів для вантажного бізнесу.

Мінрозвитку

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
05.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент підписав Закон про факторинг Які перевірки, незважаючи на мораторій, таки проводитимуться Кабмін вкотре оновив правила військового обліку та призову Для працівників певних категорій планують затвердити Порядок організації та проведення обов'язкових ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
08.08.2025
ДПС скорочує кількість перевірок і блокування ПН
Наразі ДПС працює над удосконаленням аналітичних інструментів для зосередження уваги на платниках із значними ризиками. З початку року блокування податкових накладних та виведення з ризиків скорочено вдвічі й ДПС працює над подальшим зменшенням ціх показників. Більше за темою: Заблоковано помилково...
08.08.2025
Відтепер на порталі «Дія.Бізнес» можна вибрати потрібну ERP-систему
На порталі «Дія.Бізнес» зʼявився новий онлайн-курс «ERP-системи для бізнесу: вибір, впровадження, результат». Більше за темою: Шахрайство в компанії: що потрібно знати бізнесу На порталі «Дія.Бізнес» зʼявився новий онлайн-курс «ERP-системи для бізнесу: вибі...
07.08.2025
Дії роботодавця у разі повернення на роботу мобілізованого працівника
Розглянемо підстави для звільнення з військової служби, як подати рапорт на звільнення, виплати після звільнення, повернення на роботу після звільнення з військової служби, заходи підтримки для демобілізованих. Більше за темою: Демобілізація чи повернення на роботу звільненого в запас «строко...
Кращі матеріали