Колективний договір на підприємстві
Кадрові документи для «трудових» перевірок
Колективний договір (далі – колдоговір) укладається на підприємстві з метою врегулювання правовідносин, що виникають між роботодавцем і працівником. У консультації розповімо, які основні положення потрібно включити до колдоговору, який порядок його затвердження, унесення до нього змін (при необхідності), а також чи встановлена відповідальність за відсутність колдоговору на підприємстві.
Колдоговір – це перелік взаємних обов'язків сторін (роботодавця та працівників) щодо врегулювання трудових, виробничих і соціально-економічних правовідносин, установлених відповідно до вимог діючого законодавства про працю.
Порядок укладення колдоговору регулюється КЗпП (гл. II), ГК (ч. 7 ст. 65) і Законом № 3356.
Колдоговір укладається між власником або уповноваженим ним органом (особою), з однієї сторони, і первинною профспілковою організацією (у разі відсутності – із представниками найманих працівників), із другої. Такий документ повинен бути на всіх підприємствах незалежно від форми власності, які використовують найману працю.
До відома: фізособи-підприємці, які використовують працю найманих працівників, не повинні складати колдоговір, оскільки ст. 11 КЗпП, ч. 7 ст. 65 ГК, ст. 2 Закону № 3356 даний обов’язок покладено тільки на роботодавців-юросіб, а підприємець таким не є.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Оформити передплату на розділ «Комерція»
Відповідь Вам потрібна прямо зараз?
Бухгалтера довіряють нам - а ми довіряємо БУХГАЛТЕРАМ
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року