Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Підприємець продає товари на міжнародному маркетплейсі: як та коли визначати дохід?

Нове

15.07.2024 16 0 0

У чому проблема? Наразі багато підприємців намагаються поширити свій бізнес та виходять зі своїми товарами на закордонні торговельні майданчики в Інтернеті. Але оскільки цю діяльність не врегульовано українським законодавством, у підприємців виникають такі запитання:

  1. Чи може в принципі підприємець здійснювати свою діяльність на закордонних ресурсах? Адже за умовами реєстрації на них він має зареєструватися не як суб’єкт господарювання (далі – СГ), а як фізособа. Та чи потрібно підприємцю для здійснення такої діяльності мати якісь особливі коди КВЕД?
  2. Як підприємцю визначити суму виторгу, яку слід включити до складу його доходу, якщо зі встановленої ціни товару можуть утримуватися різні комісії, а також нараховуватися податки «зверху» ціни товару, які сплачує покупець?
  3. У якому періоді підприємець має визначити дохід від продажу товарів – на дату надходження оплати від покупців на рахунок у міжнародній платіжній системі (наприклад, Payoneer) або на дату зарахування коштів на його підприємницький рахунок в українському банку?

Про що стаття? Ми розглянемо вищенаведені запитання, керуючись роз’ясненнями ДПС, наданими:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали