Підприємець продає товари на міжнародному маркетплейсі: як та коли визначати дохід?
У чому проблема? Наразі багато підприємців намагаються поширити свій бізнес та виходять зі своїми товарами на закордонні торговельні майданчики в Інтернеті. Але оскільки цю діяльність не врегульовано українським законодавством, у підприємців виникають такі запитання:
- Чи може в принципі підприємець здійснювати свою діяльність на закордонних ресурсах? Адже за умовами реєстрації на них він має зареєструватися не як суб’єкт господарювання (далі – СГ), а як фізособа. Та чи потрібно підприємцю для здійснення такої діяльності мати якісь особливі коди КВЕД?
- Як підприємцю визначити суму виторгу, яку слід включити до складу його доходу, якщо зі встановленої ціни товару можуть утримуватися різні комісії, а також нараховуватися податки «зверху» ціни товару, які сплачує покупець?
- У якому періоді підприємець має визначити дохід від продажу товарів – на дату надходження оплати від покупців на рахунок у міжнародній платіжній системі (наприклад, Payoneer) або на дату зарахування коштів на його підприємницький рахунок в українському банку?
Про що стаття? Ми розглянемо вищенаведені запитання, керуючись роз’ясненнями ДПС, наданими:
- в Індивідуальній податковій консультації від 10.06.2024 № 3133/ІПК/99-00-24-03-03 ІПК (далі – ІПК № 3133);
- ЗІР, категорія 104.04;
- ЗІР, категорія 107.01.03.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року