• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Наймані працівники підприємця: правильно оформляємо – уникаємо штрафів

13.08.2018 2011 0 4

Акценти цієї статті:

  • як підприємець повинен оформляти найманих працівників, чи потрібно видавати наказ про прийняття на роботу;
  • коли у підприємця виникає обов'язок створювати робочі місця для осіб з інвалідністю.

Підприємець має право залучати до своєї підприємницької діяльності найманих працівників. На практиці нерідко виникають запитання щодо порядку оформлення відносин роботодавця-підприємця з працівниками, тим більше що штрафи за порушення трудового законодавства сьогодні дуже великі. У цій консультації ми відповімо на найбільш поширені запитання.

Зобов'язаний підприємець укладати з працівником письмовий трудовий договір чи достатньо видати наказ?

Трудовий договір між працівником і роботодав­цем-підприємцем завжди укладається у письмовій формі (ч. 1 ст. 24 КЗпП). Тобто у вигляді двостороннього документа, підписаного, з однієї сторони, роботодавцем (уповноваженою ним особою), а з іншого боку – працівником.

Можна скористатися формою договору, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 08.06.01 р. № 260 (далі – Наказ № 260).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали