Наймані працівники підприємця: правильно оформляємо – уникаємо штрафів
Акценти цієї статті:
- як підприємець повинен оформляти найманих працівників, чи потрібно видавати наказ про прийняття на роботу;
- коли у підприємця виникає обов'язок створювати робочі місця для осіб з інвалідністю.
Підприємець має право залучати до своєї підприємницької діяльності найманих працівників. На практиці нерідко виникають запитання щодо порядку оформлення відносин роботодавця-підприємця з працівниками, тим більше що штрафи за порушення трудового законодавства сьогодні дуже великі. У цій консультації ми відповімо на найбільш поширені запитання.
Зобов'язаний підприємець укладати з працівником письмовий трудовий договір чи достатньо видати наказ?
Трудовий договір між працівником і роботодавцем-підприємцем завжди укладається у письмовій формі (ч. 1 ст. 24 КЗпП). Тобто у вигляді двостороннього документа, підписаного, з однієї сторони, роботодавцем (уповноваженою ним особою), а з іншого боку – працівником.
Можна скористатися формою договору, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 08.06.01 р. № 260 (далі – Наказ № 260).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Оформити передплату на розділ «Комерція»
Відповідь Вам потрібна прямо зараз?
Бухгалтера довіряють нам - а ми довіряємо БУХГАЛТЕРАМ
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року