Підприємство взяло в оренду офісне приміщення, яке розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, ніж головний офіс підприємства. Яким чином і в які строки слід повідомити про цю подію податковий орган?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті.
Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
Чи можна підприємцю, який веде бізнес вдома, врахувати витрати на офісну техніку та комунальні послуги? Як такі витрати впливають на об’єкт оподаткування та податковий кредит із ПДВ? Про все це читайте в статті.
Бізнес вдома: що має врахувати підприємець
У деяких випадках фізособи-підприємці...
З 4 вересня 2025 року відновлюється перебіг строків позовної давності у цивільному законодавстві. Ми пояснимо, які облікові наслідки це матиме для платників податку на прибуток, платників ПДВ, єдиного податку, а також для фізосіб.
З 04.09.2025 набуває чинності Закон від 14.05.2025 № 4434-IX «П...
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів).
Із цієї статті ви дізнаєтеся:
до якого виду активів належа...
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення.
Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку.
У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Дізнайтеся, як у декілька кліків перевірити нарахування податків в електронному кабінеті, отримати реквізити для сплати та одразу сплатити їх онлайн. Ми покажемо, де знайти потрібні рахунки, якщо реквізитів у кабінеті немає – швидко, без помилок і черг.
Електронний кабінет платника податків до...
Умовами договору на поставку товарів передбачено оплату частинами, а ціну прив’язано до курсу інвалюти. Як відкоригувати показники податкової накладної, якщо часткові оплати надходили в різні дні, а їх суми було визначено за різним валютним курсом? У статті з’ясуємо, скільки розрахунків ...
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку.
У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
У статті розглянемо загальні питання, пов’язані з проведенням інвентаризації на підприємстві, а саме: її цілі, етапи та строки проведення.
Власники підприємства, його керівники, інвестори та інші користувачі фінансової звітності повинні бути впевнені у достовірності даних бухобліку. Адже якщо ...
У статті розповімо, які негативні наслідки, зокрема штрафи, можуть очікувати на підприємство, яке не провело інвентаризацію.
Перелік випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим, наведено в п. 7 розд. I Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказ...
Вимога щодо наявності одного чи декількох документальних доказів перебування особи у відрядженні часто є проблемою для бухгалтера. Особливої гостроти вона набуває, якщо працівник направляється у відрядження на автомобілі. Адже в такому разі може не бути жодних документів, що підтверджують проїзд та/...