Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Списання безнадійної заборгованості: що з ПДВ?

03.10.2018 1157 0 1

Інвентаризація на сільгосппідприємстві: стисло про основне
Інвентаризуємо зерно
Оподаткування нестач і надлишків, виявлених під час інвентаризації

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про нюанси обкладення ПДВ операції зі списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості.

У жовтні – листопаді на підприємствах зазвичай проводиться інвентаризація активів та зобов’язань. Одним з об’єктів інвентаризації є розрахунки з контрагентами. Мета їх інвентаризації – виявити та списати безнадійну заборгованість.

Нагадаємо, безнадійною вважається заборгованість, що відповідає одній з умов, наведених у пп. 14.1.11 Податкового кодексу (далі – ПК). Частіше за все заборгованість стає безнадійною після спливу строку позовної давності.

Розглянемо на прикладі різних ситуацій наслідки з ПДВ у разі списання безнадійної заборгованості.

Ситуація 1
Сільгосппідприємство отримало від постачальника товари/послуги (надалі для спрощення під товарами будемо розуміти і послуги) і відобразило податковий кредит на підставі податкової накладної (далі – ПН). Але за товари воно не розрахувалося. Після спливу позовної давності кредиторська заборгованість підлягає списанню.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали