Списання безнадійної заборгованості: що з ПДВ?
Інвентаризація на сільгосппідприємстві: стисло про основне
Інвентаризуємо зерно
Оподаткування нестач і надлишків, виявлених під час інвентаризації
Із цієї статті ви дізнаєтеся: про нюанси обкладення ПДВ операції зі списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості.
У жовтні – листопаді на підприємствах зазвичай проводиться інвентаризація активів та зобов’язань. Одним з об’єктів інвентаризації є розрахунки з контрагентами. Мета їх інвентаризації – виявити та списати безнадійну заборгованість.
Нагадаємо, безнадійною вважається заборгованість, що відповідає одній з умов, наведених у пп. 14.1.11 Податкового кодексу (далі – ПК). Частіше за все заборгованість стає безнадійною після спливу строку позовної давності.
Розглянемо на прикладі різних ситуацій наслідки з ПДВ у разі списання безнадійної заборгованості.
Ситуація 1
Сільгосппідприємство отримало від постачальника товари/послуги (надалі для спрощення під товарами будемо розуміти і послуги) і відобразило податковий кредит на підставі податкової накладної (далі – ПН). Але за товари воно не розрахувалося. Після спливу позовної давності кредиторська заборгованість підлягає списанню.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року