Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Інвентаризуємо зерно

03.10.2018 1049 0 1

Матеріал актуалізовано. Оновлену інформацію читайте за посиланням: «Інвентаризуємо зерно».

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, що зберігають зерно у власних або орендованих зерносховищах.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про особливості організації та проведення інвентаризації зерна, а також документальне оформлення та бухоблік її результатів.

Інвентаризація зерна має на меті:

  • установити фактичну наявність та якість зерна в усіх місцях його зберігання;
  • установити відповідність фактичної наявності зерна даним бухобліку;
  • у разі виявлення лишків, нестач зерна та/або погіршення його якості визначити причини та винних у цьому осіб.

Єдині принципи організації та вимоги до проведення інвентаризації підприємствами встановлює Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879). Зокрема, в п. 7 розд. ІІ цього Положення сказано, що наявність активів під час інвентаризації встановлюють шляхом їх обов’язкового підрахунку, зважування, обміру. Визначення ваги (обсягу) навалочних матеріалів можна проводити на основі обмірів і технічних розрахунків. От і вся інформація. Однак інвентаризація зерна на сільгосппідприємстві має свої особливості, щодо яких Положення № 879 не дає вичерпної відповіді. Тож за допомогою варто звернутися до галузевих нормативно-правових актів, у яких можна знайти поради щодо проведення інвентаризації.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали