Інвентаризуємо зерно
Матеріал актуалізовано. Оновлену інформацію читайте за посиланням: «Інвентаризуємо зерно».
Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, що зберігають зерно у власних або орендованих зерносховищах.
Із цієї статті ви дізнаєтеся: про особливості організації та проведення інвентаризації зерна, а також документальне оформлення та бухоблік її результатів.
Інвентаризація зерна має на меті:
- установити фактичну наявність та якість зерна в усіх місцях його зберігання;
- установити відповідність фактичної наявності зерна даним бухобліку;
- у разі виявлення лишків, нестач зерна та/або погіршення його якості визначити причини та винних у цьому осіб.
Єдині принципи організації та вимоги до проведення інвентаризації підприємствами встановлює Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879 (далі – Положення № 879). Зокрема, в п. 7 розд. ІІ цього Положення сказано, що наявність активів під час інвентаризації встановлюють шляхом їх обов’язкового підрахунку, зважування, обміру. Визначення ваги (обсягу) навалочних матеріалів можна проводити на основі обмірів і технічних розрахунків. От і вся інформація. Однак інвентаризація зерна на сільгосппідприємстві має свої особливості, щодо яких Положення № 879 не дає вичерпної відповіді. Тож за допомогою варто звернутися до галузевих нормативно-правових актів, у яких можна знайти поради щодо проведення інвентаризації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року