Послуги зі збору зернових із використанням сільгосптехніки
07.06.2016 458 0 2
Актуальність статті: багато сільгосппідприємств для здійснення своєї діяльності замовляють послуги з використанням сільгосптехніки. Для інших підприємств надання таких послуг є одним із видів діяльності. Від того, як між ними буде оформлено відповідний договір, залежить якість та своєчасність таких послуг. Основні положення такого договору розглянемо в цій статті.
Що допоможе зробити: правильно прописати умови договору про надання послуг із збирання зернових з використанням сільгосптехніки, що забезпечить обом сторонам отримання очікуваного результату та уникнення в подальшому зайвих труднощів.
Загальні положення щодо договору про надання послуг, які застосовуються до всіх видів послуг, закріплено у гл. 63 Цивільного кодексу (далі – ЦК). Вони поширюються на всі договори, предметом яких є надання послуг. Сторонами договору про надання послуг є:
- замовник – особа, зацікавлена в отриманні та споживанні послуги;
- виконавець – особа, яка здатна особисто надати відповідну послугу.
Сторонами договору можуть бути і юридичні особи, і підприємці, і громадяни (не підприємці). При цьому потрібно враховувати, що для надання деяких послуг необхідне дотримання певних вимог, таких як наявність ліцензії, спеціального устаткування тощо.
За договором про надання послуг виконавець зобов’язується за завданням замовника надати послугу, яка споживається у процесі здійснення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити послугу, якщо інше не передбачено договором (ст. 901 ЦК). Таким чином, характерною ознакою послуг є відсутність результату майнового характеру, невіддільність від джерела або від одержувача, синхронність надання та отримання, адже предметом є послуга, що споживається у процесі її надання.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року