Посівний матеріал зіпсувався під час зберігання: як списати?
22.03.2017 1056 0 2
Із цієї консультації ви дізнаєтеся:
- як правильно визначити суму збитків від псування посівного матеріалу;
- алгоритм документування та бухгалтерських проведень зі списання зіпсованого посівного матеріалу, виявленого під час підготовки до весняної посівної.
Псування посівного матеріалу може відбуватись із різних причин: через недбальство відповідальної особи або інших працівників, стихійне лихо або ж якщо не створено належних умов для його зберігання в господарстві тощо. Від цього й залежатиме порядок бухгалтерського обліку та оподаткування. У цій статті наведемо алгоритм дій бухгалтера в таких ситуаціях.
Установлення факту псування є підставою для обов’язкового проведення інвентаризації (абзац третій п. 5 розд. І Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.14 р. № 879, далі – Положення № 879), яка дасть можливість визначити обсяг та вартість зіпсованих запасів. Проводиться вона на день установлення факту псування (абзац п’ятий п. 7 розд. І Положення № 879) у встановленому порядку.
За наказом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія, до складу якої доцільно включити:
- керівника підприємства або його заступника (як голови комісії);
- головного бухгалтера;
- головного агронома та ін.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року