Коли та як можна списати податковий кредит із ПДВ
Чому виникло запитання. Трапляються ситуації, коли постачальники або не реєструють податкові накладні (далі – ПН) в ЄРПН з різних причин (не вистачає ліміта реєстрації, постачальник уже не є платником ПДВ тощо), або ПН була відправлена на реєстрацію та заблокована. Наприкінці року зазвичай проводиться інвентаризація сум, що «зависли», і виникає запитання: коли такі суми ПДВ можна включати до складу витрат?
Що ми розглянемо. Коли виникають підстави для списання податкового кредиту та як відобразити таке списання в бухгалтерському обліку.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року