Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Фінансова стійкість підприємства

Ліквідність підприємства: як визначити та поліпшити
Оптимізація структури капіталу

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про процедуру оцінки фінансового стану підприємства з метою виявлення та попередження негативних ситуацій і причин їх виникнення.

Фінансова стійкість підприємства – це такий стан його фінансових ресурсів, їх розподілу та використання, який забезпечує розвиток підприємства (зростання прибутку і активів) за умови збереження платоспроможності і кредитоспроможності в умовах допустимого рівня ризику. Вона характеризує рівень залучення позикового капіталу та здатність підприємства обслуговувати цей борг, а відповідно, і ступінь захищеності інвесторів та кредиторів.

Нині значна кількість сільгоcппідприємств потребує заходів із їх фінансового оздоровлення з метою забезпечення достатнього рівня платоспроможності, зміцнення фінансової стійкості та поліпшення виробничої діяльності. Однак вживати їх треба не тоді, коли підприємство перебуває на межі банкрутства, а за перших ознак погіршення становища.

Для цього стане у пригоді аналіз фінансової стійкості підприємства. Він дозволяє відповісти на запитання, наскільки правильно підприємство керує фінансовими ресурсами. Користувачами такого аналізу можуть бути засновники підприємства, менеджмент, ділові партнери та банки.

На сьогодні є низка методик аналізу фінансової стійкості, найбільш поширеною серед яких є оцінка за допомогою абсолютних та відносних (коефіцієнтів) величин. Розглянемо їх детально.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
22.09.2025
Експорт сільгосппродукції: актуальні питання валютного контролю та бухобліку
Із цієї статті ви дізнаєтеся: які валютні обмеження встановлені для експортних операцій; у який момент і в якому розмірі визнавати дохід від експортної операції; чи повинен експортер відображати операції на розподільному рахунку; як визначити курсові різниці, доходи і витрати від продажу інвал...
28.08.2025
Штрафи від Укртрансбезпеки: чи можуть оштрафувати за неправильно заповнену ТТН?
Немає ТТН або в ній є помилки? Чи є за це відповідальність? Про це та про судові рішення з оскарження штрафів Укртрансбезпеки читайте в статті. Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики для сільгосппідприємс...
Популярне
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
26.09.2025
Зміна власника землі посеред року: кому та як сплачувати орендну плату
У статті розповімо, як орендар повинен сплачувати орендну плату, якщо орендодавець продав земельну ділянку новому власнику. Це запитання час від часу виникає в орендарів землі, які сплачують орендну плату раз на рік. Так, якщо одна фізособа продала іншій земельну ділянку, наприклад, 01.09.2025, то о...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
Кращі матеріали