Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В Україні почнеться підтримка стартапів та збільшення робочих місць

04.08.2016

Міністерство економічного розвитку та торгівлі  на своїй офіційній сторінці у facebook роз’яснило, які важливі зміни відбудуться в Україні із відкриттям Hi-Tech Office.

Hi-Tech Office є спільним проектом українського бізнесу та міжнародних інвесторів, який реалізований за сприяння Мінекономрозвитку. Hi-Tech Office сприятиме розвитку та підтримуватиме інноваційні розробки в Україні. Український офіс створено на зразок канадського Communitech та ізраїльського Офісу Головного Вченого, які успішно працюють у своїх країнах.

Hi-Tech Office Ukraine підтримуватиме українські стартапи та втілюватиме у життя інноваційні ідеї, які можуть бути комерціалізовані. Світова практика свідчить, що 1$ інвестицій у стартапи створює 5 – 8 $ у реальному секторі економіки. Тож розвиток стартапів створює додану вартість і нові робочі місця.

Офіс буде створювати інноваційну екосистему для стартапів, де вони зможуть отримати доступ до фінансування та вийти на ринки збуту. А також знайти експертів, менторів, необхідну інфраструктуру та багато чого іншого.

І одна з найважливіших особливостей Hi-Tech Office це те, що інноватори, які візьмуть участь у програмі мають інкорпорувати свої стартапи в Україні. Іншими словами – Офіс допомагатиме їм у виході на міжнародні ринки, однак інтелектуальна власність має зберігатися в Україні. Це запобігатиме так званому ефекту “brain drain”, коли багато українців-новаторів мають їхати за кордон у пошуках фінансування своїх проектів і разом з тим вивозять з України свої ідеї та потенціал.

Проект має на меті посилення захисту інтелектуальної власності, збільшення культури співпраці між бізнес-партнерами та забезпечення доступу до світового ринку.

Джерело: http://ckp.in.ua/news/11254

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали