Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Топ-10 правових подій тижня для бізнесу c 18 по 24 липня

23.07.2016

1. Кримінальні справи на підприємців заведуть тільки при наявності реальних доказів

Тепер в податкову міліцію будуть передаватися матеріали податкових перевірок тільки після остаточного завершення всіх адміністративних і судових процедур оскарження. Тобто, кримінальні справи будуть порушуватися при наявності реальних доказів вчинення кримінальних злочинів. Про це йдеться в наказі від 18.07.2016 № 633. Терміни передачі матеріалів - протягом 20 робочих днів, наступних за днем ​​узгодження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.

2. Затверджено порядок ведення реєстру неприбуткових установ і організацій

Кабмін постановою № 440 затвердив Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій. Встановлено, що неприбуткові організації включаються до Реєстру (який веде ДФС) за кодом згідно з ЄДРПОУ. Ознака неприбутковості привласнює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації. Неприбуткові організації, які до 1.01.2017 не приведуть свої установчі документи у відповідність до вимог, виключаються з Реєстру.

3. Скасовано марки апостиля

22 липня набув чинності наказ № 199/783/1838/5, яким змінено процедуру проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України. Встановлено, що посадова особа, проставляється апостиль шляхом внесення запису до реєстру, візуалізує апостиль в формі електронного документа. В такому випадку проставляється печатка компетентного органу (замість марки апостиля).

4. Правила роботи фондових бірж змінені

НКЦБФР 19 липня затвердила зміни до Положення про функціонування фондових бірж. Передбачається розмежувати біржові списки - для цінних паперів і для інших фінансових інструментів. Такі списки біржа повинна оприлюднити (при їх наявності) у вільному доступі. Також фондова біржа зобов'язана перевіряти емітента на відповідність ознакам фіктивності та в разі їх виявлення повідомляти Комісії. Крім того, розширено перелік підстав, за яких не допускається внесення і перебування в біржовому списку цінних паперів.

5. Роботодавцям спростять подачу вакансій в Держслужбу зайнятості

У ДСЗ презентували для роботодавців нову спрощену форму подачі вакансій, яку можна буде заповнити через телефонний дзвінок або відправити по Інтернету. Таким чином, подача роботодавцем вакансій займе не більше декількох хвилин. Форма буде спрощена до 6 коротких пунктів.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://jurliga.ligazakon.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали