Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи подавати форму № 20-ОПП у разі надання в оренду частини приміщень?

04.01.2017

Чи потрібно подавати госпсуб'єкту – власникe нерухомого майна повідомлення за ф. № 20-ОПП у разі надання в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів)?

У разі надання в оренду об’єкта нерухомого майна або його частини повідомлення за ф. №20-ОПП подається до контролюючих органів як власником нерухомого майна – орендодавцем, так і орендарем.

При цьому потрібно враховувати такі особливості.

Якщо орендодавець здає в оренду однотипні об’єкти оподаткування (окремі кімнати, офіси, квадратні метри), які розташовані за одним місцезнаходженням, то слід дотримуватися принципу «укрупнення інформації» про об’єкти оподаткування та відображати їх у вигляді одного об’єкта оподаткування. Якщо однотипні об’єкти оподаткування розташовані за різним місцезнаходженням, то їх необхідно показувати окремо.

Також суб’єкт господарювання, який здає в оренду приміщення, у повідомленні за ф. № 20-ОПП зазначає фактичний стан об’єкта оподаткування на момент заповнення повідомлення за ф. № 20-ОПП. Якщо все приміщення здається в оренду, тоді в графі «стан об’єкта оподаткування» зазначається «здається в оренду».

Якщо платник податків орендує приміщення або його частину, тоді в графі «стан об’єкта оподаткування» повідомлення за ф. № 20-ОПП зазначається «орендується».

Водночас, якщо за одним місцезнаходження є декілька однакових типів об’єктів, у яких відсутнє найменування, тоді орендар у повідомленні за ф. № 20-ОПП зазначає інвентарний номер об’єкта оподаткування, зазначений в договорі оренди.

Отже суб’єкт господарювання – власник нерухомого майна у разі надання в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів), які розташовані за одним місцезнаходженням, у повідомленні за ф. № 20-ОПП відображає їх у вигляді одного об’єкта оподаткування.

Якщо однотипні об’єкти оподаткування розташовані за різним місцезнаходженням, то їх необхідно показувати як окремі об’єкти оподаткування.

(підкатегорія 119.11 "ЗІР").

Джерело: http://zir.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
Нове
15.12.2025
Засвідчення справжності підпису на документах: що важливо знати
Потреба завірення справжності підпису може виникнути, коли необхідно подати заяву, документи до установи, оформити дозвіл. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Хто має право підписувати акти приймання-передачі виконаних робіт? Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом? Процедура...
15.12.2025
Права людини: що змінюється в умовах воєнного стану
Розглянемо, які права громадян залишаються недоторканними під час воєнного стану; які права можуть бути тимчасово обмежені; як держава забезпечує захист прав людини під час війни. Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє! Звільн...
15.12.2025
Як застосовувати нові норми ціноутворення в будівництві: роз’яснює Мінрозвитку
Щоб уникнути непорозумінь у документах, кошторисах і закупівлях під час воєнного стану, формуються зрозумілі, єдині правила для всіх учасників ринку. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Укладаємо договір підряду на будівництво офісу Будівництво господарським способом: які документи потрібно оф...
Кращі матеріали