Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щодо подвійного зняття з інтегрованої картки платника ПДВ суми задекларованої до бюджетного відшкодування

20.02.2018

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 29.01.2018 р. № 307/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Про оподаткування ПДВ

Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо подвійного зняття з інтегрованої картки платника податку на додану вартість суми задекларованої до бюджетного відшкодування в рахунок зменшення податкових зобов’язань з податку наступних звітних (податкових) періодів, які залишились непогашеними станом на 01 лютого 2015 року, та, керуючись статтею 52 розділу II Податкового кодексу України (далі - ПКУ), повідомляє.

Відповідно до Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 р. N 422, інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами.

Інформаційна система органів ДФС після відображення облікової операції забезпечує автоматичне проведення в ІКП розрахункових операцій.

Після рознесення до ІКП інформації про суму відшкодування ПДВ на рахунок платника або зменшення такої суми за уточненим розрахунком, поданим до раніше поданої звітності, в ІКП платника зменшується залишок бюджетного відшкодування за відповідний звітний (податковий) період, а у разі його недостатності відбувається зменшення позитивного сальдо розрахунків платника з бюджетом в календарній черговості його виникнення, при відсутності позитивного сальдо виникає податковий борг.

Подвійне зняття суми з інтегрованої картки платника податку на додану вартість відбулося внаслідок помилкового декларування платником податку в таблиці 1 додатка 2 податкової декларації з ПДВ за березень 2015 року суми, задекларованої до бюджетного відшкодування в рахунок зменшення податкових зобов’язань з податку наступних періодів, які залишились непогашеними станом на 01 лютого 2015 року у розмірі 524 700 грн., яка була раніше відображена у таблиці 1 додатка 2 податкової декларації з ПДВ за лютий 2015 року.

Тобто, порушення платником податку порядку заповнення податкової звітності з ПДВ призвело до подвійного зняття суми з інтегрованої картки платника податку на додану вартість.

Внесення змін до податкової звітності здійснюється в порядку, визначеному статтею 50 ПКУ.

Відповідно до пункту 50.1 статті 50 ПКУ у разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Діюча на сьогоднішній день форма податкової звітності, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. N 21 "Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", не передбачає можливості виправлення помилок у додатку 2 податкової декларації з ПДВ за березень 2015 року.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
01.10.2025
Кримінальна відповідальність за умисну несплату ПДФО та військового збору: практика БЕБ
Ухилялися від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)? Як можна уникнути кримінальної відповідальності? Більше за темою: Фортифікаційні споруди на земельних ділянках: коли не сплачувати земельний та єдиний податки, МПЗ? Фінмоніторинг від НБУ: як банки виявляють схеми ухилення від спл...
01.10.2025
Перевіряємо дані у СПОВ: як перевірити стаж в е-трудовій книжці
Відображення даних про страховий стаж та доходи працівників, а також електронна трудова книжка: як перевірити стаж? Більше за темою: Чи може працівник подати до ПФУ свою паперову трудову книжку для оцифрування без участі роботодавця? Постановою КМУ від 04.06.1998 № 794 «Про затвердження Полож...
01.10.2025
Укртрансбезпека відповідає на запитання щодо внутрішніх нерегулярних перевезень
Ознайомтеся з відповідями на найпоширеніші питання від перевізників щодо роботи модуля «Внутрішні нерегулярні перевезення». Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень? Перевезення ТМЦ для власних потреб: чи потрібна ТТН...
Кращі матеріали