Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оновлено порядок видачі пенсійних посвідчень

Редакція

11.05.2016 479 0 0

ПФУ прийняв постанову від 08.04.16 р. № 7-1 "Про реалізацію постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2016 N 167 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України".

Так, оновлений Порядок обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень.

Згідно з документом, виготовлення пенсійних посвідчень забезпечується ПФУ в місячний термін на підставі таких відомостей:

1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

2) прізвища, ім'я та по батькові;

3) дати народження;

4) статі;

5) номера особового рахунку;

6) виду пенсії: за віком, по інвалідності, у разі втрати годувальника, за вислугу років;

7) у разі призначення пенсії по інвалідності (групи, причини інвалідності (із зазначенням у відповідних випадках нозологічних форм захворювань);

8) терміну дії посвідчення.

Посвідчення виготовляється на ім'я особи, якій призначено пенсію. У разі якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі або особі, цивільна дієздатність якої обмежена, в посвідченні зазначаються прізвище, ім'я та по батькові батька (матері) або опікуна, піклувальника (законного представника).

Посвідчення видаються безкоштовно територіальними управліннями Фонду пенсіонерам або особам, які їх представляють. До видачі посвідчення зберігаються в спеціально обладнаних сейфах або металевих шафах.

Постанова ПФУ від 08.04.16 р. № 7_1.docx
Завантажити

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали