Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Нововведення для неприбутківців в 2017 році

24.01.2017

Головне управління ДФС інформує про зміни, які очікують неприбуткові організації  з 1 січня 2017 року. В першу чергу  звертаємо увагу, що пп.133.4.7 ПКУ для таких платників встановлений річний податковий звітний період. Окрім того, п.46.2 Кодексу  передбачено, що неприбуткові підприємства, установи та організації  в обов’язковому порядку разом із Звітом про використання доходів (прибутків) подають річну фінансову звітність, яка є додатком до звіту та  його невід’ємною частиною. І ще один момент стосовно форми Звіту. Пункт 48.4 ПКУ доповнено новими обов’язковими реквізитами, які має містити податкова декларація неприбуткової установи: дата та номер рішення про включення організації до «неприбуткового» Реєстру та ознаку її неприбутковості.

Нагадаємо, що форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації затверджена наказом Мінфіну України від 17.06.2016 р. № 553. Для неприбутківців встановлюється річний податковий (звітний) період, крім випадків, передбачених підпунктом 133.4.3.Тобто, звіт подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, а саме, кінцевий термін звітування  - 1 березня 2017 року.

Варто звернути увагу, що нововведеннями уточнено порядок переходу на загальну систему оподаткування в разі втрати неприбуткового статусу.

Також додані вимоги для неприбуткових установ, які діють на  підставі установчих документів організації вищого рівня. В такому випадку саме статутні документи організації вищого рівня, а не підпорядкованої установи, мають відповідати вимогам, які визначають статус неприбутковості.

Як виняток, окремі вимоги щодо відповідності статусу «неприбутківця» в установчих документах,  не застосовуються до бюджетних установ в частині  наявності в установчих документах заборони розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини та передачі активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи.

Окремі норми прописані для новозареєстрованих установ, які бажають отримати неприбутковий статус. Для виконання цих норм новостворені організації будуть вважатися неприбутковими для цілей оподаткування  із дня їх держреєстрації, якщо вони подали в установленому порядку документи для внесення до «неприбуткового» Реєстру під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру.

Також акцентуємо увагу на продовженні перехідного періоду для переведення неприбуткових організацій із старого Реєстру до нового та приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового кодексу. Зокрема, якщо раніше це потрібно було зробити до 1 січня 2017 року то тепер цей термін продовжений до 1 липня 2017 року, а для релігійних установ до 01.01.2018 року. Протягом зазначеного строку приводяться установчі документи у відповідність до норм ПКУ та подаються їх копії до органів ДФС.

Джерело: http://vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
27.05.2025
Навіщо потрібен витяг з Реєстру застрахованих осіб
Витяг з Реєстру застрахованих осіб містить відомості про статус застрахованої особи, набутий страховий стаж, інформацію про страхувальників, про період трудових відносин, нараховану заробітну плату (дохід) тощо. Щодо отримання відомостей з Реєстру застрахованих осіб надала роз’яснення головний...
27.05.2025
Що робити з працівником, прийнятого замість відсутнього та який планує працювати ще декілька місяців
Більше за темою: Як підприємству вести військовий облік, якщо директора мобілізовано? Підприємець мобілізований, але продовжує діяльність через представника: як оформляти договори? Чи включати до стажу для щорічної відпустки період, коли роботодавець виплачував кошти мобілізованому працівнику? Пр...
27.05.2025
Звільнення ВПО з підприємства, яке не функціонує
Як звільнитися внутрішньо переміщеній особі з підприємства, яке вже довгий час не функціонує? Більше за темою: Чи можна прийняти на роботу ВПО, не звільнену з попереднього місця роботи? Переселенці довелось йти до суду щоб звільнитись з підприємства, яке вже три роки не працює. Жінка працювала на ...
Кращі матеріали
Центр сповіщень