Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінфін пропонує створити єдину юридичну особу ДФС

07.06.2018

Переформатувати структуру апарату ДФС за функціональним принципом та залучити нові кадри

Міністерство фінансів в рамках реформи Державної фіскальної служби (ДФС) пропонує створити єдину юридичну особу у податковій вертикалі ДФС, побудувати структуру служби та її територіальних оранів за функціональним принципом, а також кардинально змінити кадрову політику і залучити нові кадри до роботи в оновленій ДФС.

Відповідний напрацьований проект Плану дій з реформування ДФС у податковому напрямку складений на основі рекомендацій міжнародних партнерів, оприлюднений на сайті Мінфіну, міністерство пропонує до публічного обговорення.

Міністерство фінансів вбачає реформу Державної фіскальної Служби ключовою антикорупційною ініціативою, необхідну для поліпшення бізнес-клімату та економічного розвитку України.

Як зазначається у документі, запропонованому до обговорення більшість заходів з реформування ДФС планується завершити вже до кінця поточного року, серед яких ліквідувати статус юридичних осіб на територіальному рівні, створити окремий орган зі стимулювання добровільної сплати податків, удосконалити практику підбору персоналу та запровадити належний рівень оплати праці та разом з цим, запровадити механізм притягнення працівників ДФС до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання своїх обов’язків.

Крім того, вже до 1 липня 2018 року Мінфін пропонує автоматизувати камеральні перевірки, до 30 вересня поточного року – замінити кадри у відділах фактичних перевірок та забезпечити відео-нагляд за їх роботою, до 31 грудня 2018 року автоматизувати процес доперевірочного аналізу та контроль проведення документальних перевірок, а також забезпечити технічну спроможність ДФС для здійснення контролю трансфертного ціноутворення та міжнародний обмін інформацією для протидії розмиванню податкової бази.

Водночас, автоматизацію ключових процесів з надання послуг, розвиток інфраструктури кол-центрів, впровадження системи CRM для оптимізації ключових процесів із взаємодії з платниками податків, а також організацію контакт-центру для роботи з активними боржниками, розробку стратегії розвитку IT ДФС та проведення ключових інвестиції в інфраструктуру, планується завершити вже наступного року.

Як зазначається, протягом 2 років Мінфін впроваджував антикорупційні ініціативи в рамках реформи ДФС. Серед них автоматичний реєстр відшкодування ПДВ визнаний одним з найуспішніших антикорупційних кроків. Однак, комплексна реформа ДФС ще не відбулася, і для її втілення потрібна структурна зміна ДФС - зміна принципів її роботи та зміна людей.

https://www.minfin.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
02.12.2025
Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни
Верховній Раді пропонують внести зміни до законодавства, яке стосується проходження базової військової служби, а також гарантій у соціальній сфері та сфері трудових відносин. Розглянемо зміни у цьому матеріалі. Більше за темою: Повернення працівника на роботу після військової служби: дії роботодавц...
02.12.2025
Бізнес зможе краще контролювати виконання розрахунків із контрагентами
Національний банк України з 1 грудня 2025 року запроваджує в системі електронних платежів НБУ трекінг-сервіс платіжних операцій. Більше за темою: Помилковий переказ коштів контрагенту: як повернути гроші? Національний банк України з 1 грудня 2025 року запроваджує в системі електронних платежів...
02.12.2025
Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати
Верховній Раді пропонують подовжити строки для оцифрування трудових книжок працівників як гарантії захисту трудових прав громадян в умовах воєнного стану. Що поередбачає запропонований законопроєкт? Більше за темою: Як оформити вимогу працівника про внесення запису до трудової книжки? Електронна т...
Кращі матеріали