Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Хто та як повинен реєструвати свої потужності

02.11.2017

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які здійснюють первинне виробництво, транспортування, зберігання харчових продуктів тваринного походження.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: коли необхідно отримувати експлуатаційний дозвіл (далі – дозвіл), а коли – реєструвати потужності та в якому порядку, а також яку відповідальність передбачено за нереєстрацію потужностей.

Минулого року Мінагрополітики та продовольства наказом від 10.02.16 р. № 39 затвердило Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам (далі – Порядок № 39). Цей документ прийнято відповідно до Закону від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон № 771). Сфера дії Закону № 771 поширюється, зокрема, на операторів ринку харчових продуктів (далі – оператори ринку) та потужності (ст. 3 Закону № 771).

Так, згідно зі ст. 23 Закону № 771 оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримувати дозвіл. А потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання дозволу, підлягають державній реєстрації (ст. 25 Закону № 771). Отже, у цій статті відповімо на запитання про держреєстрацію таких потужностей та отримання дозволу.

Кому потрібен дозвіл?

Дозвіл видається оператору ринку для здійснення господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (ст. 1 Закону № 771).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
10.04.2025
Як оскаржити індивідуальну податкову консультацію: практичні поради
Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) є важливим інструментом взаємодії між платником податків і контролюючим органом, який має забезпечити передбачуваність і стабільність податкових правовідносин. Проте на практиці трапляються випадки, коли видана ІПК суперечить нормам податкового...
07.04.2025
Підприємство здає в оренду частину приміщення: як оформити договір, подати форму № 20-ОПП і що з податком на нерухомість?
На практиці нерідко виникають ситуації, коли підприємство планує здати в оренду лише частину приміщення (складу, ангару тощо). Однак у таких випадках виникає низка запитань, зокрема: як правильно зазначити в договорі оренди, що в користування передається саме частина приміщення; чи потрібно пода...
17.03.2025
Первинні документи для операцій з основними засобами: нюанси застосування комерційними підприємствами
Первинні документи є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.1999 № 996-XIV, далі – Закон № 996). При цьому, як випливає з п. 2.7 Положення, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення № 88), первинні документи з об...
Популярне
03.02.2025
Подання декларації єдинниками четвертої групи – юрособами
До 20 лютого сільгосппідприємства для підтвердження статусу платника єдиного податку (далі – ЄП) або переходу до четвертої групи єдинників повинні подати звітність із цього податку. Зазначимо, що за повідомленням Мінфіну та ДПС із 2025 року має діяти нова форма декларації єдинників і додатків ...
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
06.02.2025
Плата за землю: звітуємо за 2025 рік
Плата за землю складається із земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності (далі – орендна плата). Тобто, якщо у власності суб’єкта господарювання є земельні ділянки або він орендує землі державної чи комунальної власності, йому потрібно звітувати за т...
Нове
10.04.2025
Як оскаржити індивідуальну податкову консультацію: практичні поради
Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) є важливим інструментом взаємодії між платником податків і контролюючим органом, який має забезпечити передбачуваність і стабільність податкових правовідносин. Проте на практиці трапляються випадки, коли видана ІПК суперечить нормам податкового...
07.04.2025
Підприємство здає в оренду частину приміщення: як оформити договір, подати форму № 20-ОПП і що з податком на нерухомість?
На практиці нерідко виникають ситуації, коли підприємство планує здати в оренду лише частину приміщення (складу, ангару тощо). Однак у таких випадках виникає низка запитань, зокрема: як правильно зазначити в договорі оренди, що в користування передається саме частина приміщення; чи потрібно пода...
04.04.2025
Підприємець мобілізований, але продовжує діяльність через представника: як оформляти договори?
Підприємець був мобілізований, але продовжує вести підприємницьку діяльність, видавши для цього довіреність своїй дружині. Довіреність передбачає, зокрема, право укладати договори від імені підприємця. У зв'язку із цим постало запитання: як потрібно оформляти договори, які підписуватиме дружина підп...
Кращі матеріали
Центр сповіщень