• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Як вибрати банк, щоб не залишитися біля розбитого корита? 7 порад

13.08.2018 228 0 3

Вибрати банк, якому ви довірите свої заощадження, завжди непросто. Особливо зараз, коли, здавалося б, солідні фінансові установи лопаються, як мильні бульбашки.

ПОРАДА ПЕРША. Зверніть увагу на вік банку. Це як раз той випадок, коли чим старше – тим краще. Якщо підприємство зуміло пережити не одну кризу, то шансів, що воно не підведе клієнта, більше.

ПОРАДА ДРУГА. Чим більший капітал у банку, тим він надійніший. Як показують події останніх кількох років, це правило працює далеко не завжди. Але в будь-якому випадку великий і відомий банк заслуговує довіри більше, ніж маленький і невідомий.

ПОРАДА ТРЕТЯ. Не полінуйтеся заглянути в розділ «Банківський нагляд» на сайті Національного банку України. У цьому розділі банки щокварталу публікують свої фінансові показники. Найважливіший з них – прибутковість. Звичайно, не варто оцінювати банк тільки на основі прибутковості, але якщо підприємство постійно зазнає збитків – це привід задуматися.

У тому ж розділі вивчіть співвідношення капіталу банку до його зобов’язань. Воно повинно бути не менше 1:10. Це означає, що банк у будь-який момент готовий повернути 10% депозитів.

ПОРАДА ЧЕТВЕРТА. Дізнайтеся про власників банку. Ці дані теж є на сайті НБУ. Подумайте, чи варто довіряти тому чи іншому власнику. Якщо ви вперше чуєте його прізвище – Google в поміч.

ПОРАДА П’ЯТА. Банк не повинен диктувати, скільки грошей вам знімати з картки. Якщо при відкритті рахунку вам розповідають, що на картці обов’язково повинна залишатися якась сума, це тривожний сигнал. Значить, у банку проблеми з можливістю виконання своїх зобов’язань.

ПОРАДА ШОСТА. Довіряйте технологіям. Якщо у банку немає програм інтернет-банкінгу – задумайтеся, чи варто йому довіряти.

ПОРАДА СЬОМА. Сервіс – це показник. Зверніть увагу на те, чи є у банку «гаряча лінія» та як вона працює, як у банку обслуговують клієнтів, як швидко реагують на проблеми, скільки банкоматів цього банку є в місті. З підприємством, яке не цікавиться зручністю клієнтів, краще не зв’язуватися.

https://etcetera.media

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали

Як вибрати банк, щоб не залишитися біля розбитого корита? 7 порад