Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як працює комисія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про порядок роботи комісії ДФС, що розглядає документи платників ПДВ та приймає рішення про реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування (далі – ПН, РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) або про відмову в такій реєстрації, а також про строки прийняття цих рішень.

Згідно з пп. 201.16.3 Податкового кодексу (далі – ПК) письмові пояснення та копії документів, що подають платники ПДВ у разі зупинення реєстрації ПН/РК (далі – документи), розглядає спеціальна комісія, створена при ДФС (далі – Комісія ДФС). Така комісія приймає рішення:

  • або про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН;
  • або про відмову в такій реєстрації.

Порядок роботи і склад комісії ДФС затверджено наказом Мінфіну від 13.06.17 р. № 566 (далі – Наказ № 566). Наказом ДФС від 26.06.17 р. № 450 затверджено Регламент комісії ДФС (далі – Регламент), де більш детально розписано процедуру розгляду документів та прийняття рішення щодо реєстрації/відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Відповідно до п. 201.16 ПК та Регламенту ця процедура виглядає так:

1) платник ПДВ після отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК відправляє документи засобами електронного зв’язку до органу ДФС за місцем своєї реєстрації;

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали