Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Гаряча лінія» управління сертифікації ключів ІДД ДФС : питання-відповіді

06.02.2017

Питання 1. Які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД?

Відповідь. Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту надає наступні послуги :

-  реєстрація заявників;

-  надання у користування надійних засобів ЕЦП;

-   допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

-  обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

-  надання послуг фіксування часу;

-  консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

Питання 2. Чи можна згенерувати ключі електронного цифрового підпису для директора та печатки на один флеш - носій?

Відповідь. Ні. Для кожного ключа електронного цифрового підпису потрібен окремий носій  (флеш-носій, CD/DVD - диск).

Питання 3. Де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа?

Відповідь. Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа знаходяться на веб - сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) www.acskidd.gov.ua в розділах «Форми документів» та «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».

Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

   ідентифікаційні дані власника сертифіката;

   реєстраційний номер сертифіката ключа;

   ключову фразу голосової автентифікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувача). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

Питання 4. Яким чином можна перевірити наявність особистого ключа ЕЦП на носії?

Відповідь. Для перевірки наявності особистого ключа електронного цифрового підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів. Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».

При цьому для належної роботи особистого ключа електронного цифрового підпису змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.

Питання 5. Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді?

Відповідь. Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та он - лайн сервіси, надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua.

Питання 6. Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Відповідь. Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити на персональний комп’ютер користувача з розділу «Пошук сертифікатів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua) використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/«Код платника податків». Сертифікати зазвичай зберігаються у каталозі «MyCertificatesandCRLs» локального диску «С:», або можна обрати для цього інший каталог, який у подальшому буде використовуватись в якості файлового сховища.

Питання 7. Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Відповідь. Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно: звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

Джерело: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
15.08.2025
Як ФОП-єдиннику виправити самостійно виявлену помилку з податкового зобов’язання з єдиного податку
Декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця може подаватися платником єдиного податку (першої – третьої групи) як звітна (звітна нова), так і уточнююча. Більше за темою: Заповнення декларації фізособами – єдинниками першої – третьої груп ЄСВ-звіт...
15.08.2025
Чи поширюються нові строки реєстрації ПН/РК в ЄРПН на зведені ПН
Податковим кодексом передбачено складання податкових накладних за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції), реєстрація яких в ЄРПН здійснюється в загальному порядку.  Більше за темою: Податкові накладні за щоденними операціями та зведені...
15.08.2025
Що робити у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН: поради від ДПС
Зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН – досить важливе питання, яке треба вирішувати своєчасно. Розглянемо, як платник податків може вплинути на розблокування ПН/РК, подавши документи та пояснення до комісії регіонального рівня та ін. Більше за темою: Як взяти участь у розгляді скарги на рішення ...
Кращі матеріали