Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Електронне декларування виявилося під загрозою зриву

04.08.2016

Згідно з рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції (НАПКА) система електронного декларування мала запрацювати через два тижні - 15 серпня в 2016 р, але технічне завдання до сих пір не погоджено.

Як повідомили в Антикорупційної групі реанімаційних Пакета Реформ, система повинна почати свою роботу через два тижні - 15 серпня 2016 року. З тих пір свої електронні декларації в нову систему почнуть подавати вищі посадові особи держави, судді, прокурори і т.д. Програмне забезпечення для роботи системи готове. Після реєстрації в Мін'юсті 22 липня набули чинності підзаконні акти НАПКА, необхідні для роботи системи.

Залишилося вирішити лише одне питання - отримати атестат відповідності на комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) в системі декларування. За це відповідає Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України.

Згідно з графіком запуску системи в п'ятницю, 29 липня, Держслужба спецзв'язку мала узгодити Технічне завдання та визначити ліцензовану організацію, яка проведе експертизу КСЗІ. Це зроблено не було, що ставить під сумнів своєчасне завершення процесу підтвердження відповідності на КСЗІ системи електронного декларування, повідомляє Антикорупційна група РПР.

Отримання атестата відповідності на систему декларування є не просто технічним вимогою - це необхідна умова для законного функціонування системи. Без такого атестата система зможе працювати лише в випробувальному режимі експлуатації, що є неприйнятним, оскільки електронні декларації, які будуть подані в таку систему, не матимуть юридичного значення.

Джерело: http://zib.com.ua/ru/125087-elektronn...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали