Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ЕЦП та порядок його отримання, що важливо знати?

07.12.2016

Останнім часом збільшилася кількість звернень до Контакт-центру ДФС України щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Крім того, впродовж І кварталу наступного року прогнозується значне збільшення попиту на послуги електронного цифрового підпису серед суб’єктів електронного декларування, у зв’язку із реалізацією норм Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII  “Про запобігання корупції».

Враховуючи це, Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує користувачам необхідну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Полтавській області управління (центру) сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС та переліку документів, необхідного для отримання послуги електронного цифрового підпису.

Режим роботи пункту м. Полтава (м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1 тел.: (053) 259-41-05).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Режим роботи пункту м. Кременчук (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 43, каб. 205 тел.: (0536) 74-20-26).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Також до уваги користувачів важлива інформація:

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

4. У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів. Докладніше 

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Джерело: http://poltava.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
Нове
15.12.2025
Засвідчення справжності підпису на документах: що важливо знати
Потреба завірення справжності підпису може виникнути, коли необхідно подати заяву, документи до установи, оформити дозвіл. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Хто має право підписувати акти приймання-передачі виконаних робіт? Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом? Процедура...
15.12.2025
Права людини: що змінюється в умовах воєнного стану
Розглянемо, які права громадян залишаються недоторканними під час воєнного стану; які права можуть бути тимчасово обмежені; як держава забезпечує захист прав людини під час війни. Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє! Звільн...
15.12.2025
Як застосовувати нові норми ціноутворення в будівництві: роз’яснює Мінрозвитку
Щоб уникнути непорозумінь у документах, кошторисах і закупівлях під час воєнного стану, формуються зрозумілі, єдині правила для всіх учасників ринку. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Укладаємо договір підряду на будівництво офісу Будівництво господарським способом: які документи потрібно оф...
Кращі матеріали