Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ЕЦП та порядок його отримання, що важливо знати?

07.12.2016

Останнім часом збільшилася кількість звернень до Контакт-центру ДФС України щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Крім того, впродовж І кварталу наступного року прогнозується значне збільшення попиту на послуги електронного цифрового підпису серед суб’єктів електронного декларування, у зв’язку із реалізацією норм Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII  “Про запобігання корупції».

Враховуючи це, Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує користувачам необхідну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Полтавській області управління (центру) сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС та переліку документів, необхідного для отримання послуги електронного цифрового підпису.

Режим роботи пункту м. Полтава (м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1 тел.: (053) 259-41-05).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Режим роботи пункту м. Кременчук (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 43, каб. 205 тел.: (0536) 74-20-26).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Також до уваги користувачів важлива інформація:

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

4. У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів. Докладніше 

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Джерело: http://poltava.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
10.10.2025
Виплата зарплати у разі смерті працівника
Працівниця померла 29 вересня 2025 року. Заробітна плата нарахована та виплачена за вересень 2025 року як за повністю відпрацьований місяць. На підприємстві дізнались про смерть в жовтні 2025 року. Більше за темою: Припинення трудового договору в разі смерті працівника або роботодавця Працівниця по...
10.10.2025
Пільги зі сплати земельного податку для фізосіб та період початку їх застосування
Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб наведено у ст. 281 Податкового кодексу. Детальніше див. нижче. Які пільги щодо сплати земельного податку встановлені для ФО? Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб наведено у ст. 281 Податкового кодексу України (далі – П...
10.10.2025
Як визначити звичайну ціну товарів/послуг на дату анулювання реєстрації платником ПДВ
Звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін. З метою отримання переліку офіційних джерел, які містять інформацію про ринкові ціни необхідно звернутися до: Мінекономіки; органів держстатистики та інших держорганів, уповноважених законом здійснювати виробництво і поширення офіційної державної статінфо...
Кращі матеріали