Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ЕЦП та порядок його отримання, що важливо знати?

07.12.2016

Останнім часом збільшилася кількість звернень до Контакт-центру ДФС України щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Крім того, впродовж І кварталу наступного року прогнозується значне збільшення попиту на послуги електронного цифрового підпису серед суб’єктів електронного декларування, у зв’язку із реалізацією норм Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII  “Про запобігання корупції».

Враховуючи це, Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує користувачам необхідну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Полтавській області управління (центру) сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС та переліку документів, необхідного для отримання послуги електронного цифрового підпису.

Режим роботи пункту м. Полтава (м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1 тел.: (053) 259-41-05).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Режим роботи пункту м. Кременчук (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 43, каб. 205 тел.: (0536) 74-20-26).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Також до уваги користувачів важлива інформація:

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

4. У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів. Докладніше 

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Джерело: http://poltava.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
Нове
08.12.2025
В який термін постачальник повинен надіслати покупцю РК на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг
Діючим законодавством не передбачено термінів, в які постачальник повинен надіслати покупцю РК на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг. Водночас РК на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг доцільно надсилати отримувачу (покупцю) протягом того операційного дня, у якому його...
08.12.2025
Чи може ЮО-суборендодавець урахувати у зменшення МПЗ 20 % витрат на сплату орендної плати за землю, віднесену до сільгоспугідь
ПКУ не передбачено віднесення до суми сплачених податків, зборів, платежів та витрат на оренду земельних ділянок, які зменшують загальне МПЗ, 20 % витрат на сплату орендної плати за віднесені до сільгоспугідь земельні ділянки, суборендодавцем яких є юридичні особи. Більше за темою: Як сімейному ФГ ...
08.12.2025
Обов’язки працівника під час роботи
Працівник на робочому місці несе безпосередню відповідальність за порушення вимог, зазначених у трудовому договорі. Докладніше див. нижче. Більше за темою: Які документи має містити особова справа працівника? Охорона праці: права працівників, обов’язки роботодавця, служба охорони праці Охоро...
Кращі матеріали