Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ЕЦП та порядок його отримання, що важливо знати?

07.12.2016

Останнім часом збільшилася кількість звернень до Контакт-центру ДФС України щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС. Крім того, впродовж І кварталу наступного року прогнозується значне збільшення попиту на послуги електронного цифрового підпису серед суб’єктів електронного декларування, у зв’язку із реалізацією норм Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII  “Про запобігання корупції».

Враховуючи це, Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує користувачам необхідну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Полтавській області управління (центру) сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС та переліку документів, необхідного для отримання послуги електронного цифрового підпису.

Режим роботи пункту м. Полтава (м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1 тел.: (053) 259-41-05).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Режим роботи пункту м. Кременчук (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 43, каб. 205 тел.: (0536) 74-20-26).

Реєстрація користувачів:

пн - чт з 9:00 до 18:00

пт з 9:00 до 16:45

обідня перерва:

з 13:00 до 13:45

Також до уваги користувачів важлива інформація:

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок активована функція відображення прихованих файлів.

4. У разі отримання послуг електронного цифрового підпису, до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі посилені сертифікати відкритих ключів. Докладніше 

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Джерело: http://poltava.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
30.06.2025
У будь-якому адміністративному акті має бути вказаний спосіб оскарження – Мін’юст
Процедура оскарження стосується не тільки кінцевих рішень, але й процедурних рішень і дій чи бездіяльності органів. Це забезпечує можливість захисту прав на всіх етапах адміністративної процедури. Стаття 18 Закону від 17.02.2022 № 2073-IX «Про адміністративну процедуру» (далі – Зак...
30.06.2025
Шпалери для робочого столу від Uteka – Липень
Прийміть у подарунок шпалери для робочого столу від Uteka! *Завантажте архівний файл, розпакуйте його і встановіть вподобане зображення на робочий стіл комп'ютера. Календар бухгалтера на липень 2025 року ...
30.06.2025
Літній підробіток підлітків: особливості оформлення
Розглянемо, з якого віку можна працювати неповнолітнім, тривалість робочого часу, права неповнолітніх працівників, роботи, на яких заборонено працювати неповнолітнім, а також як підлітка оформити на роботу. Літні канікули – це не лише час для відпочинку, а й можливість для підлітків отримати п...
Кращі матеріали