Рубрика:
Рубрики розділу:
Виплата дивідендів в АТ, ТОВ, ПП: правовий аспект
У чому цінність статті: вимоги законодавства, що стосуються виплати дивідендів, різняться залежно від організаційно-правової форми юрособи. Ця стаття допоможе розібратися з усіма юридичними тонкощами операції з виплати дивідендів в акціонерному товаристві, товаристві з обмеженою відповідальністю та ...
M Маргарита Майоренко
07.04.2021 1279 0 1
Бухгалтерська документація трирічної давності: знищувати чи ні?
У чому полягає проблема: первинна документація (накладні, чеки, квитанції, акти тощо), облікові регістри, зарплатні відомості, податкова звітність тощо мають зберігатися протягом певних строків. Деякі бухгалтери вважають, що після того як життєвий цикл бухгалтерських документів добіг кінця, їх можна...
04.10.2021 1279 0 1
Первинка у фізосіб-підприємців
У консультації розглянемо, які первинні документи повинні бути в підприємців на загальній системі оподаткування та на єдиному податку і що загрожує за їх відсутність. Первинні документи: складання, ризики, зразки для роботи Первинні документи: вимоги, складання, зберігання У консультації розглянемо...
15.11.2021 622 0 3
Укладення електронного договору: ураховуємо всі нюанси
Під час упровадження на підприємстві електронного документообігу договір із контрагентом також зручніше укладати в електронній формі. У консультації розглянемо правила та особливості, які необхідно врахувати сторонам під час укладення електронного договору (далі – е-договір). Електронний доку...
17.11.2021 200 0 1
Що треба знати для впровадження електронного документообігу
Електронний документообіг (далі – ЕДО) – не нове явище в індустрії інформаційних технологій. Із кожним днем ЕДО набуває масового характеру, але чимало підприємств не поспішають його впроваджувати. Та вже зараз можна впевнено сказати, що впровадження ЕДО на підприємстві може не тільки спр...
17.11.2021 259 0 0
Підтверджуємо собівартість запасів документами
У вересні – жовтні цього року наказами Держстату від 17.09.2021 № 238 та від 22.10.2021 № 266 серед іншого було скасовано накази Мінстату від 21.06.1996 № 193 та від 22.05.1996 № 145, якими були затверджені типові форми первинних документів з обліку сировини та матеріалів, а також малоцінних т...
15.11.2021 444 0 3
Електронний документообіг із контрагентами – це вигідно!
Обмін електронними документами (далі – е-документ) із контролюючими органами, зокрема з ДПС, – це вже усталена практика і налагоджений процес для більшості сільгосппідприємств. А от електронний документообіг (далі – ЕДО) із контрагентами застосовує поки що незначна частина підприєм...
16.11.2021 241 0 1
Кваліфікований електронний підпис: 13 запитань щодо оформлення
Сьогодні важко уявити собі діяльність суб’єктів господарювання без використання електронного підпису – він потрібен і для подання обов’язкової звітності, і для здійснення банківських операцій, і для оформлення договірних відносин із контрагентами. У консультації розповімо, які бува...
17.11.2021 161 0 0
Порівняння сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc
Наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc. Електронний документообіг із контрагентами Підсумовуючи матеріали статей «ЕДО з використанням програми FREDO ДокМен» та «ЕДО з використанням програми FlyDoc», наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та F...
17.11.2021 247 0 1
Як визначити дату виникнення ПЗ та податкового кредиту в разі застосування ЕДО
Однією з проблем, з якою стикаються сторони, що застосовують електронний документообіг для оформлення первинних документів, – це визначення дати виникнення податкових зобов’язань із ПДВ (далі – ПЗ) у постачальника й податкового кредиту в покупця. Електронний документообіг із контра...
17.11.2021 175 0 1
Новий ДСТУ: що змінилося в оформленні первинки
З 1 вересня 2021 року діє новий національний стандарт – ДСТУ 4163:2020, який регулює порядок оформлення організаційно-розпорядчих документів. Звичайно, у бухгалтерів виникло запитання: чи потрібно застосовувати вимоги цього стандарту до первинних бухгалтерських документів? У консультації розпо...
15.11.2021 1068 2 4
Оформлення первинних документів: проблемні питання
Під час оформлення первинних документів важливо враховувати навіть найнезначніші нюанси. Адже навіть невелика помилка під час заповнення може обернутися визнанням таких документів недійсними, що спричинить донарахування податкових зобов’язань і штрафи. У консультації розповімо, чи можна викори...
15.11.2021 732 0 3
Електронні документи та електронний документообіг
Електронний документообіг уже досить міцно ввійшов у сучасне життя, проте питання про застосування електронних документів усе ще залишаються. У консультації розглянемо, які вимоги встановлює законодавство до організації ЕДО в суб’єктів господарювання, як правильно складати ЕД та обмінюватися н...
15.11.2021 559 0 4
Зберігання, архівування та знищення документів
Будь-яке підприємство в процесі господарської діяльності обростає великою кількістю первинних документів. У зв’язку із цим виникає запитання: а що з ними робити? У консультації розповімо, як правильно та як довго слід зберігати документи, як підготувати їх для передання в архів, коли первинку ...
15.11.2021 646 0 3
Первинні документи для операцій з основними засобами: нюанси застосування комерційними підприємствами
З 17 вересня 2021 року скасовано типові форми первинного обліку основних засобів, затверджені наказом Мінстату від 29.12.1995 № 352. У консультації розповімо, якими формами для обліку ОЗ можуть користуватися із цієї дати комерційні підприємства. Первинні документи: складання, ризики, зразки для робо...
15.11.2021 475 0 3
ЕДО з використанням програми FREDO ДокМен
FREDO ДокМен – це сервіс для всіх користувачів програм «1С:Підприємство» та BAS, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами (далі – е-документи) зі своїми контрагентами: постачальниками, покупцями та іншими суб’єктами. Інтеграція цього с...
17.11.2021 135 0 1
ЕДО з використанням програми FlyDoc
FlyDoc – інтегрований у програму «BAS АГРО. Бухгалтерія» модуль, який дозволяє безпосередньо із цієї програми відправляти та отримувати всі юридично важливі документи: рахунки, акти, договори, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні тощо. Модуль підтримує роботу з кваліфік...
17.11.2021 111 0 0
Що потрібно знати про складання бухгалтерської довідки
Бухгалтерська довідка активно застосовується як у бухгалтерському, так і в податковому обліку. Можна виділити два основних напрямки її використання: виправлення помилок у регістрах бухобліку – це передбачено п. 9 Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.2000 № 356 і п. 4.3 ...
15.11.2021 617 0 2
Акт наданих послуг: нюанси оформлення
У консультації розглянемо особливості оформлення акта наданих послуг. Зокрема, зупинимося на нюансах заповнення обов’язкових реквізитів і відображення в обліку «запізнілих» актів, а також розповімо, як застрахуватися від ризику визнання податківцями нереальності госпоперації. Перви...
15.11.2021 839 0 3
Якими документами підрядник може підтвердити виконання робіт
У консультації розглянемо, які особливості документального оформлення виконаних за договором підряду робіт у замовника та підрядника. Первинні документи: складання, ризики, зразки для роботи Первинні документи: вимоги, складання, зберігання У консультації розглянемо, які особливості документального...
15.11.2021 284 0 2