Рубрика:
Рубрики розділу:
Звіряємо розрахунки з контрагентами
У кінці року підприємству слід провести звіряння розрахунків із контрагентами. Це передбачено, зокрема, механізмом проведення інвентаризації заборгованостей, визначеним Положенням № 879. Що стосується поточних періодів звітного року, то в законодавстві не прописано порядок і строки проведення звірян...
M Маргарита Майоренко
21.12.2021 504 0 0
Як вигідно передати сільгосптехніку від члена ФГ господарству?
Член фермерського господарства (далі – ФГ) бажає передати на баланс господарству сільськогосподарську техніку, яка йому належить на праві власності. Як це вигідно оформити, щоб не втратити статус єдинника четвертої групи? Єдиний податок Член фермерського господарства (далі – ФГ) бажає п...
22.12.2021 220 0 0
Перевіряємо графік документообігу
У кінці року бухгалтерові варто перевірити графік документообігу. Можливо, у ньому треба оптимізувати строки опрацювання або подання документів до бухгалтерії. Або, навпаки, з’явилися нові види діяльності, документи за якими не відображено в графіку. Зі статті ви дізнаєтеся, на що звернути ува...
21.12.2021 953 0 5
Новорічні подарунки та корпоративи: оподаткування доходів
Зустрічаємо 2020 рік: знижки, подарунки та корпоративи Корпоративи та подарунки: облік та оподаткування Для кого ця стаття: для роботодавців, які відзначають працівників та членів їхніх сімей подарунками та проводять для них новорічні заходи. Про що дізнаєтеся: про загальні правила оподаткування п...
19.12.2021 599 0 0
Сільгоспвиробник має зерносховище: чи потрібен йому дозвіл на викиди забруднюючих речовин?
Сільськогосподарські підприємства, які мають зернооброблювальне обладнання, місця зберігання зерна та інших сипучих матеріалів, повинні мати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (далі – дозвіл, ЗР). Крім того, дозвіл доведеться отримувати на всі місця й корпуси для утрима...
15.12.2021 503 0 1
Калькулювання у тваринництві: основні правила
Із цієї консультації ви дізнаєтеся: про організаційні аспекти калькулювання продукції тваринництва. Загальні положення Калькулювання у тваринництві базується на загальних правилах, установлених П(С)БО 16, П(С)БО 30 та Методичними рекомендаціями із планування, обліку і калькулювання собівартості про...
01.12.2016 6089 0 3
Виплата дивідендів в АТ, ТОВ, ПП: правовий аспект
У чому цінність статті: вимоги законодавства, що стосуються виплати дивідендів, різняться залежно від організаційно-правової форми юрособи. Ця стаття допоможе розібратися з усіма юридичними тонкощами операції з виплати дивідендів в акціонерному товаристві, товаристві з обмеженою відповідальністю та ...
07.04.2021 1302 0 1
Бухгалтерська документація трирічної давності: знищувати чи ні?
У чому полягає проблема: первинна документація (накладні, чеки, квитанції, акти тощо), облікові регістри, зарплатні відомості, податкова звітність тощо мають зберігатися протягом певних строків. Деякі бухгалтери вважають, що після того як життєвий цикл бухгалтерських документів добіг кінця, їх можна...
04.10.2021 1287 0 1
Первинка у фізосіб-підприємців
У консультації розглянемо, які первинні документи повинні бути в підприємців на загальній системі оподаткування та на єдиному податку і що загрожує за їх відсутність. Первинні документи: складання, ризики, зразки для роботи Первинні документи: вимоги, складання, зберігання У консультації розглянемо...
15.11.2021 633 0 3
Укладення електронного договору: ураховуємо всі нюанси
Під час упровадження на підприємстві електронного документообігу договір із контрагентом також зручніше укладати в електронній формі. У консультації розглянемо правила та особливості, які необхідно врахувати сторонам під час укладення електронного договору (далі – е-договір). Електронний доку...
17.11.2021 206 0 1
Що треба знати для впровадження електронного документообігу
Електронний документообіг (далі – ЕДО) – не нове явище в індустрії інформаційних технологій. Із кожним днем ЕДО набуває масового характеру, але чимало підприємств не поспішають його впроваджувати. Та вже зараз можна впевнено сказати, що впровадження ЕДО на підприємстві може не тільки спр...
17.11.2021 268 0 0
Підтверджуємо собівартість запасів документами
У вересні – жовтні цього року наказами Держстату від 17.09.2021 № 238 та від 22.10.2021 № 266 серед іншого було скасовано накази Мінстату від 21.06.1996 № 193 та від 22.05.1996 № 145, якими були затверджені типові форми первинних документів з обліку сировини та матеріалів, а також малоцінних т...
15.11.2021 480 0 3
Електронний документообіг із контрагентами – це вигідно!
Обмін електронними документами (далі – е-документ) із контролюючими органами, зокрема з ДПС, – це вже усталена практика і налагоджений процес для більшості сільгосппідприємств. А от електронний документообіг (далі – ЕДО) із контрагентами застосовує поки що незначна частина підприєм...
16.11.2021 242 0 1
Кваліфікований електронний підпис: 13 запитань щодо оформлення
Сьогодні важко уявити собі діяльність суб’єктів господарювання без використання електронного підпису – він потрібен і для подання обов’язкової звітності, і для здійснення банківських операцій, і для оформлення договірних відносин із контрагентами. У консультації розповімо, які бува...
17.11.2021 171 0 0
Порівняння сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc
Наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc. Електронний документообіг із контрагентами Підсумовуючи матеріали статей «ЕДО з використанням програми FREDO ДокМен» та «ЕДО з використанням програми FlyDoc», наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та F...
17.11.2021 269 0 1
Як визначити дату виникнення ПЗ та податкового кредиту в разі застосування ЕДО
Однією з проблем, з якою стикаються сторони, що застосовують електронний документообіг для оформлення первинних документів, – це визначення дати виникнення податкових зобов’язань із ПДВ (далі – ПЗ) у постачальника й податкового кредиту в покупця. Електронний документообіг із контра...
17.11.2021 184 0 1
Новий ДСТУ: що змінилося в оформленні первинки
З 1 вересня 2021 року діє новий національний стандарт – ДСТУ 4163:2020, який регулює порядок оформлення організаційно-розпорядчих документів. Звичайно, у бухгалтерів виникло запитання: чи потрібно застосовувати вимоги цього стандарту до первинних бухгалтерських документів? У консультації розпо...
15.11.2021 1085 2 4
Оформлення первинних документів: проблемні питання
Під час оформлення первинних документів важливо враховувати навіть найнезначніші нюанси. Адже навіть невелика помилка під час заповнення може обернутися визнанням таких документів недійсними, що спричинить донарахування податкових зобов’язань і штрафи. У консультації розповімо, чи можна викори...
15.11.2021 751 0 3
Електронні документи та електронний документообіг
Електронний документообіг уже досить міцно ввійшов у сучасне життя, проте питання про застосування електронних документів усе ще залишаються. У консультації розглянемо, які вимоги встановлює законодавство до організації ЕДО в суб’єктів господарювання, як правильно складати ЕД та обмінюватися н...
15.11.2021 572 0 4
Зберігання, архівування та знищення документів
Будь-яке підприємство в процесі господарської діяльності обростає великою кількістю первинних документів. У зв’язку із цим виникає запитання: а що з ними робити? У консультації розповімо, як правильно та як довго слід зберігати документи, як підготувати їх для передання в архів, коли первинку ...
15.11.2021 668 0 3