Рубрика:
Рубрики розділу:
Порівняння сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc
Наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та FlyDoc. Електронний документообіг із контрагентами Підсумовуючи матеріали статей «ЕДО з використанням програми FREDO ДокМен» та «ЕДО з використанням програми FlyDoc», наведемо порівняльну таблицю сервісів FREDO ДокМен та F...
T Тетяна Піщанська
17.11.2021 252 0 1
Як визначити дату виникнення ПЗ та податкового кредиту в разі застосування ЕДО
Однією з проблем, з якою стикаються сторони, що застосовують електронний документообіг для оформлення первинних документів, – це визначення дати виникнення податкових зобов’язань із ПДВ (далі – ПЗ) у постачальника й податкового кредиту в покупця. Електронний документообіг із контра...
17.11.2021 178 0 1
Новий ДСТУ: що змінилося в оформленні первинки
З 1 вересня 2021 року діє новий національний стандарт – ДСТУ 4163:2020, який регулює порядок оформлення організаційно-розпорядчих документів. Звичайно, у бухгалтерів виникло запитання: чи потрібно застосовувати вимоги цього стандарту до первинних бухгалтерських документів? У консультації розпо...
15.11.2021 1076 2 4
Оформлення первинних документів: проблемні питання
Під час оформлення первинних документів важливо враховувати навіть найнезначніші нюанси. Адже навіть невелика помилка під час заповнення може обернутися визнанням таких документів недійсними, що спричинить донарахування податкових зобов’язань і штрафи. У консультації розповімо, чи можна викори...
15.11.2021 741 0 3
Електронні документи та електронний документообіг
Електронний документообіг уже досить міцно ввійшов у сучасне життя, проте питання про застосування електронних документів усе ще залишаються. У консультації розглянемо, які вимоги встановлює законодавство до організації ЕДО в суб’єктів господарювання, як правильно складати ЕД та обмінюватися н...
15.11.2021 564 0 4
Зберігання, архівування та знищення документів
Будь-яке підприємство в процесі господарської діяльності обростає великою кількістю первинних документів. У зв’язку із цим виникає запитання: а що з ними робити? У консультації розповімо, як правильно та як довго слід зберігати документи, як підготувати їх для передання в архів, коли первинку ...
15.11.2021 657 0 3
Первинні документи для операцій з основними засобами: нюанси застосування комерційними підприємствами
З 17 вересня 2021 року скасовано типові форми первинного обліку основних засобів, затверджені наказом Мінстату від 29.12.1995 № 352. У консультації розповімо, якими формами для обліку ОЗ можуть користуватися із цієї дати комерційні підприємства. Первинні документи: складання, ризики, зразки для робо...
15.11.2021 515 0 5
ЕДО з використанням програми FREDO ДокМен
FREDO ДокМен – це сервіс для всіх користувачів програм «1С:Підприємство» та BAS, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами (далі – е-документи) зі своїми контрагентами: постачальниками, покупцями та іншими суб’єктами. Інтеграція цього с...
17.11.2021 136 0 1
ЕДО з використанням програми FlyDoc
FlyDoc – інтегрований у програму «BAS АГРО. Бухгалтерія» модуль, який дозволяє безпосередньо із цієї програми відправляти та отримувати всі юридично важливі документи: рахунки, акти, договори, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні тощо. Модуль підтримує роботу з кваліфік...
17.11.2021 112 0 0
Що потрібно знати про складання бухгалтерської довідки
Бухгалтерська довідка активно застосовується як у бухгалтерському, так і в податковому обліку. Можна виділити два основних напрямки її використання: виправлення помилок у регістрах бухобліку – це передбачено п. 9 Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.2000 № 356 і п. 4.3 ...
15.11.2021 624 0 2
Акт наданих послуг: нюанси оформлення
У консультації розглянемо особливості оформлення акта наданих послуг. Зокрема, зупинимося на нюансах заповнення обов’язкових реквізитів і відображення в обліку «запізнілих» актів, а також розповімо, як застрахуватися від ризику визнання податківцями нереальності госпоперації. Перви...
15.11.2021 857 0 3
Якими документами підрядник може підтвердити виконання робіт
У консультації розглянемо, які особливості документального оформлення виконаних за договором підряду робіт у замовника та підрядника. Первинні документи: складання, ризики, зразки для роботи Первинні документи: вимоги, складання, зберігання У консультації розглянемо, які особливості документального...
15.11.2021 289 0 2
Акт звірки взаєморозрахунків – первинка чи ні?
Працівники фінансових служб підприємства дуже добре знають такий документ, як акт звірки взаєморозрахунків із контрагентами: його досить часто складають суб’єкти господарювання, що мають між собою договірні відносини. Однак на практиці нерідко виникають запитання, у якій формі повинен бути скл...
15.11.2021 301 0 2
Як документально оформити зарахування зустрічних вимог
При веденні бізнесу контрагенти нерідко стикаються із ситуаціями, коли в них є незакриті грошові зобов’язання один перед іншим. У цьому випадку вони можуть оформити зарахування зустрічних вимог. Але слід точно знати, коли проведення зарахування можливе, а коли немає. Про ці нюанси, а також про...
15.11.2021 310 0 2
Первинка та ПДВ: вивчаємо підводні камені
У консультації розглянемо, як правильно оформити первинні документи, щоб не втратити право на податковий кредит із ПДВ. Первинні документи: складання, ризики, зразки для роботи Первинні документи: вимоги, складання, зберігання У консультації розглянемо, як правильно оформити первинні документи, щоб...
15.11.2021 323 0 2
Підприємство змінило податкову адресу (адміністративний район): куди подавати податковий розрахунок і сплачувати ПДФО, ВЗ та ЄСВ?
У вересні наше підприємство переїхало до іншого адміністративного району, змінилася податкова адреса. До якого органу ДПС слід подати Податковий розрахунок із ПДФО та ЄСВ за III квартал: за старим місцем реєстрації чи за новим? І куди сплачувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ? Практична ситуація У ве...
11.11.2021 236 0 0
Як вигідно передати право власності на нерухоме майно юрособі
Сільгосппідприємство має намір відчужити нерухоме майно на користь іншої юридичної особи. Обрати найприйнятніший варіант відчуження саме для нього залежно від ситуації допоможе наша стаття. Розглянемо і не менш важливе питання: як установити вартість нерухомого майна в разі його відчуження (у т.ч. у...
09.11.2021 197 0 2
Договір прощення боргу: практика оформлення
У 2019 році наше підприємство надало фінансову допомогу в сумі 20 000 грн іншому підприємству. На сьогодні боржник не повернув зазначену суму. Керівництво підприємства прийняло рішення простити цей борг. Чи маємо ми право оформити угоду про прощення боргу – і якщо так, то як його правильно скл...
08.10.2021 3454 0 2
Протягом якого строку орган ДПС може притягти до адмінвідповідальності директора або головного бухгалтера?
Підприємство затрималося з поданням звіту з єдиного внеску. У який строк податкова у цьому випадку може накласти адміністративне стягнення на директора і головбуха як на посадових осіб підприємства? Які правопорушення вважаються триваючими для цілей накладення адмінстягнення? Які правопорушення н...
04.11.2021 357 0 0
Практика застосування нової ТТН у сільгоспвиробника: ризики відмови від ТТН чи оформлення її з дефектом
Зміни в оформленні та правилах застосування ТТН (випадки застосування розширилися!), запроваджені з 1 жовтня 2021 року, зчинили переполох. Адже відповідальність чимала (адмінштраф – 51 тис. грн) і загрожує за кожне порушення. Утішимо, що у стінах Верховної Ради перебуває законопроєкт, яким хоч...
03.11.2021 1277 0 4