Порядок проведення індексації в червні 2019 року
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста) У цій консультації ми розглянемо на прикладах проведення індексації стипендій. Порядок проведення індексації грошових доходів населення затверджено постановою КМУ від 17.07.03 р. № 1078 (далі – Порядок № 1078). Згідно ...
Жанна Лаврентьєва
29.05.2019 697 0 0
Як відобразити у звіті з ЄСВ дохід працівника за виконання суспільно корисних робіт?
Який код типу застрахованої особи у Звіті з ЄСВ слід навести для працівника, направленого на виконання суспільно корисних робіт? Застосування суспільно корисних робіт – один із заходів впливу на осіб, які заборгували зі сплати аліментів. Порядок утримання аліментів чітко прописано в Законі ві...
Валентина Боршовська
29.05.2019 2199 0 0
Внутрішній аудит наданих відпусток
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста) Як піти у відпустку у 2019 Із цієї консультації ви дізнаєтесь, як діяти під час проведення внутрішнього аудиту відпусток, наданих працівникам бюджетної установи, та на які проблемні питання слід звернути увагу. Загальні пол...
Оксана Антипіна
29.05.2019 742 0 0
Оплачуємо відпустки з дотриманням строків
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста) Як піти у відпустку у 2019 Відповідно до ст. 21 Закону від 15.11.96 р. № 504/96-ВР «Про відпустки» (далі – Закон № 504) зарплата працівникам за час відпустки виплачується не пізніше ніж за три дні до її по...
Анна Ляшенко
29.05.2019 390 0 1
Коригування зарплати для розрахунку відпусткових
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста) Як піти у відпустку у 2019 У бухгалтерській практиці почастішали випадки непроведення коригування зарплати працівників через її підвищення для розрахунку відпусткових, відрядних тощо. Розглянемо, як обчислюється коефіцієнт ...
Олена Морєва
29.05.2019 868 0 0
Щорічні основна та додаткові відпустки: види та порядок надання
Оплата праці за професіями та залузями: запитання-відповіді (частина шоста) Як піти у відпустку у 2019 Закон про відпустки майже не змінювався вже не один десяток років. Але щоразу у відпустковий період виникає безліч запитань через недосконалість законодавства та суперечності в роз’ясненнях....
Олена Афоніна
29.05.2019 676 0 1
Усунення наслідків негоди: нюанси обліку
Ситуація: внаслідок буревію 11.03.19 р. були повалені дерева, що перебувають на балансі лікарні. Наказом по лікарні було створено комісію для актування цього факту, кількості дерев та їх видів. До керівництва ОТГ, якій підпорядковується лікарня, було направлено листа про пошкодження зелених насаджен...
22.05.2019 1499 0 0
Упровадження ґендерного бюджетного аналізу
Про впровадження ґендерно орієнтованого бюджетування, яке передбачає роботу з такими взаємопов’язаними компонентами, як ґендерний бюджетний аналіз (далі – ҐБА) та зміни до державних програм та бюджетів, вже йшлося в «Гендерна політика в бюджетному процесі», «Ґендерний б...
Наталія Жовницька
22.05.2019 345 0 0
Субвенції та їх відображення в бухобліку
Бухоблік за П(С)БО та МСФЗ Протягом цього року Мінфін уже двічі надавав роз’яснення щодо відображення в бухобліку операцій, які здійснюються за кошти субвенцій із місцевого бюджету. У консультації ми наведемо приклади практичного застосування вказаних роз’яснень. Загальні положення Субв...
22.05.2019 3055 0 1
Внутрішньовідомче передання основних засобів: на що звернути увагу
За рішенням міської ради один навчальний заклад передає іншому навчальному закладу (комунальні заклади однієї міської ради) основні засоби (далі – ОЗ) (швейні машинки) для обладнання кабінету технічної праці. Чи можна вважати такі операції внутрішньовідомчим переданням ОЗ? Як документально офо...
Людмила Ільяш
22.05.2019 5986 0 1
Суспільно корисні роботи: оформлення працівника та відображення його доходу у формі № 1ДФ
У консультації розглянемо, як оформити працівника, направленого виконавчою службою в ОМС на суспільно корисні роботи (аліментник) на строк 120 годин та з якою ознакою відобразити його дохід у податковому розрахунку за формою № 1ДФ. Загальні положення Згідно зі ст. 24 КУпАП за вчинення адміністрати...
Наталія Литовченко
22.05.2019 1551 4 0
Повернення з бюджету помилково (надлишково) сплачених коштів
Виправлення помилок в обліку та звітності: практичне керівництво У роботі бюджетних установ нерідко трапляються випадки помилкового чи надмірного перерахування коштів до відповідного бюджету. Пропонуємо розглянути правові підстави, порядок та особливості повернення таких сум на рахунки юридичних осі...
Олександр Козка
22.05.2019 1780 0 1
Оформлення наказу (розпорядження) про прийняття на роботу
Оскільки в установах до обов’язків бухгалтера часто додається складання та ведення кадрової документації, пропонуємо низку публікацій із питань діловодства. Сьогодні розглянемо, як складати наказ про прийняття на роботу. Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу – це розпорядчий доку...
Олена Загорецька
15.05.2019 1960 0 0
Чи зменшувати суму договору при постійному коливанні ціни?
За результатами переговорної процедури закупівлі після двох скасованих відкритих торгів замовник уклав договір на закупівлю природного газу за ціною 13 100 грн. за 1 м3. Згодом газопостачальник надіслав додаткову угоду про зміну ціни на 5 % у бік зменшення, додавши до неї довідку Торгово-промислової...
Ярослава Дуброва
15.05.2019 530 0 2
Матеріальна відповідальність працівників: види та застосування
Відповідальність підприємства та посадових осіб У процесі діяльності підприємства, установи, організації (далі – установи) нерідко виникають питання, пов’язані з матеріальною відповідальністю – обов’язком працівника відшкодувати шкоду, заподіяну внаслідок порушення покладених...
15.05.2019 1708 0 1
Інтегровані та технологічно-суміжні професії
Що робити, якщо є розпорядження про реструктуризацію установи шляхом скорочення штату працівників, а таке скорочення фактично унеможливлює належне функціонування певних напрямів роботи? Розв’язків цього питання може бути декілька: від суміщення та сумісництва до використання інтегрованих і тех...
Сергій Кравцов
15.05.2019 1834 0 0
ЦНАП: особливості утворення та введення посад адміністраторів
Кожен громадянин коли-небудь стикався з оформленням різного роду документів – чи то довідки щодо реєстрації місця проживання, чи то посвідчення водія тощо. Отримати ці документи можна у відповідних центрах адмінпослуг. Розглянемо нюанси функціонування таких центрів та введення посади адміністр...
Анна Семененко
15.05.2019 1736 0 0
Зміни до договору про постачання електроенергії
Ситуація: до замовника-бюджетника звернувся постачальник електричної енергії з листом щодо укладення додаткової угоди про підвищення ціни на електроенергію. Постачальник зазначає, що вільні ціни змінилися з 1 квітня цього року, і посилається на п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII &laq...
15.05.2019 4846 0 0
Перевірка розрахунків за комунальні послуги
У консультації розкажемо, як перевіряють контролери стан розрахунків за комунальні послуги, отримані бюджетними установами, та розглянемо найпоширені помилки, яких припускаються керівники та бухгалтери установ під час планування, фактичного споживання та оплати таких послуг. Головними документами, ...
Любов Кошулько
15.05.2019 1697 0 1
Списання основних засобів у бюджетній установі
Із часом основні засоби втрачають своє первісне призначення з різних причин: зі спливом строку експлуатації, морального та фізичного зносу, руйнування тощо. Тому вони стають неефективними до подальшої експлуатації, і установа може прийняти рішення про їх ліквідацію. Як правильно провести процедуру с...
15.05.2019 101862 0 6