Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Регламентовано роботу порталу е-сервісів

29.03.2016

Не пізніше 1 травня 2016 р. має бути впроваджено роботу порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Це передбачено наказом Мін'юсту від 23 березня 2016 р. №784/5, яким також затверджено порядок функціонування такого порталу.

Портал електронних сервісів без реєстрації користувача забезпечує:

- безоплатний доступ до відомостей з держреєстру юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, отримання виписки з цього реєстру в електронній формі;

- безоплатний доступ до основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу

юридичної особи, які актуальні на момент запиту;

- безоплатний доступ до результатів надання адміністративних послуг у сфері держреєстрації юросіб, фізосіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юрособи, у т.ч. виписки та установчих документів юридичної особи, шляхом їх пошуку за кодом доступу.

За умови реєстрації на порталі стане доступним:

- створення персонального кабінету;

- подання документів в електронній формі для державної реєстрації та для ліцензування видів господарської діяльності, отримання документів дозвільного характеру;

- отримання витягу з реєстру юросіб та ФОПів у електронній формі, в тому числі з установчими документами юридичної особи, актуальними на дату отримання такого витягу;

- оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юрособи на підставі внесених до реєстру відповідних даних.

Окрім того, за умови реєстрації користувача портал забезпечує доступ державних органів, у тому числі судів, органів Національної поліції, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, а також органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб до відомостей з Єдиного держреєстру юросіб та ФОПів.

Реєстрація користувача на порталі здійснюється з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи. Обов'язково зазначаються відомості про ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта.

Подання документів в електронній формі для державної реєстрації, ліцензування видів господарської діяльності, видачі документів дозвільного характеру, отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі забезпечується виключно після справляння адміністративного збору чи інших обов’язкових платежів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Джерело: http://zib.com.ua/ua/122605-minyust_r...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали